امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21566 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عشق به نوعدوستی از آن سوی جهان

خبرایران:بانو لوری دِلوکا از احساسات عمیق و پاک خود به همه سالمندان و معلولینی می گوید که برایشان در آن سوی دنیا تلاش می کند و به یادشان است .
عشق به نوعدوستی از آن سوی جهان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ بانو لوری دِلوکا یار مهربان مجموعه ، در روز های حضورش در کشور عزیزمان ایران ، مسیر کهریزک را برگزید تا دیداری پر احساس با همه ساکنین این خانه بزرگ داشته باشد.

وی که از یاوران این خانه در بنیاد خیریه کهریزک در کشور کانادا است ، به جای جای محل زندگی و فعالیت سالمندان و معلولین رفت و از نزدیک واقعیت های این خانه را به تماشا نشست.

بانو لوری دِلوکا در حاشیه این دیدار پر مهر به خبرنگار کهریزک اینچنین گفت :به عنوان یک انسان علاقمند ، خوشحالم که سهمی کوچک در کاری ارزشمند و بزرگ در دنیای کنونی دارم.

وی افزود: هرگز در مقام قیاس با محل زندگی معلولین و سالمندان در کشورهای دیگر بر نخواهم آمد ، چرا که شهری به چنین بزرگی ، عشقی بزرگ برای ساختن و آبادانی آن می خواهد.

 بانو دلوکا از برخورد مناسب کارکنان و مددجویان قدردانی کرد و گفت :  وقتی آن جوانان خندان خطاب به ما گفتند که می دانیم بر ایمان درکانادا تلاش می کنید و در تأمین هزینه های خانه ما فعال هستید ، تنها پاسخ من و همسرم اشک شوقی بود که از این احساسات عمیق و پاک آنان بر چشمان ما جاری کرد.

این یار دیرین کهریزک از ره آورد سفر خود در کهریزک نیز گفت و تأکید کرد که از دیده و شنیده هایش برای تمامی دوستان خود در کانادا خواهد گفت و از آنان خواهد خواست که از این پس پر تلاش تر از همیشه ، در یاری مددجویان کهریزک در تکاپو باشند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب