امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21570 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می کند؛

جدیدترین دستاوردهای علمی در باشگاه فیزیک بررسی می شود

خبرایران:اولین نشست باشگاه فیزیک در سال جاری ، با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه نجوم و فیزیک درمرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.
جدیدترین دستاوردهای علمی در باشگاه فیزیک بررسی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیرمرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت : بیست و چهارمین نشست علمی باشگاه فیزیک که اولین نشست آن در سال جاری است روز پنجشنبه 28 اردیبهشت، از ساعت 16 الی 19  با حضور اساتید، دانش پژوهان و جمعی از علاقه مندان به علم فیزیک در سطح عموم و به صورت رایگان برگزار می شود.
مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران تصریح کرد : اولین سخنرانی این برنامه با موضوع «سلول های خورشیدی انعطاف پذیر» توسط محیا لطیف،کارشناس ارشد فیزیک و دومین سخنرانی نیز با موضوع« تفکر علمی، نگاه فیزیکی » توسط یونا نوول،کارشناس ارشد فیزیک که  هر دو از اعضای این  باشگاه هستند برای علاقه مندان بیان می شود.
وی افزود: انجام آزمایش های فیزیکی، ارائه اخبار فیزیکی، نمایش فیلم کوتاه، پرسش و پاسخ، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به نفرات برتراز دیگر برنامه های این نشست خواهد بود.
گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از برنامه ها ، به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، شماره22، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://sactehran.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفنهای 22293280و 22292246(داخلی102 )تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب