امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21581 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح 50 پروژه عمرانی،فرهنگی، ترافیکی و زیست محیطی در منطقه 22

خبرایران :با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران 50 طرح عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی منطقه 22 افتتاح و آماده بهره برداری شد.
 افتتاح 50 پروژه عمرانی،فرهنگی، ترافیکی و زیست محیطی در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه در مراسمی که به مناسبت افتتاح 50 پروژه عمرانی منطقه در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد:پنجاه پروژه ای که امروز در منطقه 22 به بهره برداری رسید با همت و تلاش مجموعه همکاران در شهرداری منطقه 22 و در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام مناطق که از سال گذشته از سوی دکتر قالیباف شهردار محترم تهران ابلاغ شد،به ثمر نشست.بی شک به سرانجام رسیدن این پروژه ها باعث رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.اقتصادی که با عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به کررات در سخنان خود به آنها اشاره شده و این موضوع در شهرداری تهران در اولویت برنامه ها قرار گرفت.ما در شهرداری تهران آموخته ایم که کاری را که توان اجرای آن را داریم به مردم وعده بدهیم. یکی از این قول ها بر این بود تا امکانات شهری را در در محله آزادشهر افزایش دهیم و دسترسی های محلی راحتتر فراهم شود.احداث بوستان یک هکتاری در این محله و اجرای دسترسی خیابان شهید گودرزی به 45 متری ایران خودرو از جمله وعده هایی بود که عملی شد.

وی افزود: در منطقه 22 که یکی از مهمترین قطب های گردشگری شهر تهران است طی دوازده سال مدیریت دکتر قالیباف بالغ بر 400هکتار بوستان های محلی و فرا منطقه ای و اماکن تفرجگاهی احداث شده و میزبانی از بیش از یک میلیون و سیصدهزار گردشگر نتیجه و ثمره این تلاش در نوروز امسال بوده است.

شهردار منطقه 22 اضافه کرد: متاسفانه یکسری بی انصافی ها با هدف زیر سوال بردن عملکرد یک مجموعه به عظمت شهرداری تهران و نادیده گرفتن خدمات شبانه روزی کارکنان شهرداری تهران اتفاق افتاده و عده ای از افراد با هدف بهره برداری های سیاسی به مردم دروغ می گویند. در این راستا صیانت از تلاش همکاران در مجموعه شهرداری تهران را جزء وظایف خود بدانیم و از عملکرد خود دفاع و جواب بی انصافی ها را بدهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در خصوص بلندمرتبه سازی های منطقه مطالبی غیر کارشناسی و غیر علمی عنوان می شود. مگر نه اینکه زمانی که شهرداری برای ساخت و سازها پروانه ای صادر می کند طرح تفصیلی شهر به عنوان نقشه راه باید مورد توجه قرار گیرد. مگر نه اینکه طرح تفضیلی شهر توسط شورای عالی شهرسازی به ریاست وزیر و 7 نفر از اعضای دولت و شهرداری ها تصویب می شود. همانگونه که تغییر کاربری ها توسط کمیسیون ماده 5 تصویب و ابلاغ می شود. کمیسیونی متشکل از شهردار و اعضای دولت و زمانی که اعضای کمیسیون پای تغییر کاربری را امضا می کنند بنده به عنوان شهردار موظف به اجرای آن هستم.باید به این نکته با صراحت اشاره کرد که تا به امروز شهرداری منطقه 22 هیچ تخطی از طرح تفصیلی نکرده است و موضوعاتی که در این باره مطرح می شود صحت ندارد .

مقام معظم رهبری در سخنان خود با انتقاد از کسانی که حضور خود را باعث دور شدن سایه‌ی جنگ از کشور می‌دانند، بیان کردند، گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه‌ جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه،باعث رفع سایه‌ی جنگ و تعرض از سر ایران شده است. همچنان که وی پیوندهای عمیق و همراهی مردم با نظام را عامل اصلی پیشرفت، اقتدار، آبرو، عزت و نفوذ امروز جمهوری اسلامی در منطقه دانست.مقام معظم رهبری کار انقلابی و جهادی را تنها راه سامان یافتن مشکلات کشور دانستند  و مردم و نامزدها بدانند که برای حل مشکلات موجود باید مثل یک جهادگر، کمربسته‌ی خدمت بود و با کار پرحجم و باکیفیت، مجاهدانه و انقلابی، بن‌بست‌ها را شکافت و کشور را به پیش برد.

گفتنی است در این مراسم امیر خلبان دکتر احمدآبادی نیز به ایراد سخن پرداخت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب