امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21607 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس نوروزی خبرداد؛

تجهیز بوستانهای منطقه 15در آستانه فصل تابستان

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از تجهیز بوستانهای منطقه در آستانه فصل تابستان خبر داد.
تجهیز بوستانهای منطقه 15در آستانه فصل تابستان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس نوروزی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا اداره فضای سبز منطقه طی دوماهه اول سال 96 نسبت به احداث و یا تعویض 8 ست بازی کودکان در بوستانهای بابونه، خلیج فارس، شاهد، گلزار، شهدای غزه و مسافر و تعویض کف پوش زمین بازی کودکان به مساحت 2000 مترمربع در بوستانهای بابونه، شهدای غزه، افرا، گلچین و امید اقدام کرد.
وی با اشاره به احداث 21 باب آلاچیق در بوستان های کوهسار، گلشن، پردیس بانوان و امامزاده ها اهل بن علی و سیده ملک خاتون افزود: نصب 590 عدد نیمکت و سطل زباله در بوستان های امید، خلیج فارس، باغ راه قیامدشت، آزادگان، همتیان، باغ اناری و مسافر از دیگر اقدامات منطقه  در این زمینه است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست یادآوری کرد: در این راستا همچنین به منظور زیبایی بصری، ایجاد امنیت و پیشگیری از خطرات احتمالی ورود کودکان به خیابان؛ 3100 متر نرده فلزی در بوستان های فداییان اسلام،گمنام، هجرت،آزادگان، کوهسار، گلشن و ... نصب شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب