امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2161 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

افزایش20 درصدی حقوق آموزگاران ابتدایی / کم شدن سقف حق التدریس ها در مناطق و استان ها

خبرایران: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: 20 درصد افزایش حقوق آموزگاران ابتدایی را تا مرحله اجرایی شدن پی گیری می کنیم.
افزایش20 درصدی حقوق آموزگاران ابتدایی / کم شدن سقف حق التدریس ها در مناطق و استان ها

به گزارش خبرایران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی در جمع اعضا شورای معاونان و مدیران کل استان ها ضمن تقدیر از تلاش و کوشش همه معلمان بویژه معلمان ابتدایی اظهار داشت: تلاش من این است که معلمان احساس کنند در پرداخت ها عدالت حاکم است.

وی با بیان اینکه باید توجه به آموزگاران ابتدایی و معلمان چند پایه بیشتر شود، به دشواری های تدریس در کلاس های چند پایه اشاره کرد و افزود: باید تعداد دانش آموزان در کلاس های چند پایه را شناسایی کرده و معلم های چند پایه را بیشتر مورد حمایت قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش بحث ساماندهی نیروی انسانی را فراتر از ساماندهی معلمان در مدارس دانست و افزود: باید به دنبال افزایش انگیزه معلمان برای حضور اثربخش در کلاس های درس باشیم .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش 50 میلیارد تومان تعهد هزینه حق التدریس به صورت ماهانه دارد، یادآور شد: باید مناطق و استان ها تلاش کنند سقف حق التدریس ها را کم کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استان ها و مناطقی که بتوانند میزان ساعات حق التدریس خود را کاهش دهند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب