امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21647 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس میرزا قلی در مراسم افتتاح 114 پروژه منطقه 16 اعلام کرد؛

بوستان ترافیک بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است/ شهربازی خیابان شهید وفایی به دلیل غیر استاندارد بودن تعطیل و به جای آن بوستان بانوان احداث شد/خدمات درمانی رایگان به نیازمندان منطقه 16 ارائه می شود/ رسیدگی به معلولان و نیازمندان در اولویت ماست

خبرایران: شهردار منطقه 16 در مراسم افتتاح 114 پروژه منطقه 16 گفت: بوستان ترافیک منطقه 16، 3200 متر پیاده رو، 2800 متر سواره رو و 200 هزار متر مسیر برای دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان ، زمین پینت بال و اسکیت نیز دارد.
بوستان ترافیک بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است/ شهربازی خیابان شهید وفایی به دلیل غیر استاندارد بودن تعطیل و به جای آن بوستان بانوان احداث شد/خدمات درمانی رایگان به نیازمندان منطقه 16 ارائه می شود/ رسیدگی به معلولان و نیازمندان در اولویت ماست

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی و  افتتاح 114 پروژه شهرداری منطقه 16 صبح امروز 27 اردیبهشت ماه 1396 با حضورمهندس «جواد میرزا قلی» شهردار منطقه 16  ، معاونین این منطقه و اصحاب رسانه در بوستان ترافیک منطقه 16 برگزارو دراین مراسم مهندس جواد میرزا قلی» شهردار منطقه 16 اظهار داشت: بوستان ترافیک با حدود 40 هزار و هشتصد متر مربع بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است.

شهردارمنطقه 16  تصریح کرد: سال گذشته با تدبیر دکتر قالیباف شهردار تهران تکمیل پروژه های عمرانی و پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار دادیم و مفتخریم که توانستیم زیر گذر جوادیه را به شهروندان منطقه 16 تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بوستان ترافیک یک شهر کوچک در آموزش های ترافیکی است، در بوستان های ترافیک زیرساخت هایی مثل خط کشی، نصب دوربین، چراغ های راهنمایی رعایت شده و آموزش برای رفع ترافیک و اجرای قانون نیز از مواردی هستند که در بوستان های ترافیک آموزش داده می شوند. این مجموعه ها مکان های مناسبی برای آموزش و تفریح هستند.

مهندس میرزا قلی عنوان داشت: بوستان ترافیک منطقه 16، 3200 متر پیاده رو، 2800 متر سواره رو و 200 هزار متر مسیر برای دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان دارد. زمین پینت بال و اسکیت نیز برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: شهر بازی خیابان شهید وفایی  که غیر استاندارد بود تعطیل شد و به جای آن بوستان بانوان احداث شد. با توجه به اینکه در گذشته از میان این شهربازی قطار عبور می کرد با همکاری شرکت رجا به طور نمادین دو واگن در این بوستان، به عنوان رستوران و مکان تفریحی قرار داده ایم.

شهردارمنطقه 16 یادآرشد: احداث باند کندرو در بزرگراه آزادگان که حدود هزار و صد متر طول دارد را در کاهش بار ترافیکی منطقه موثر بوده و با احداث باند کندرو و نصب دوربین، تصادفات و مرگ و میر بسیار کاهش پیدا کرد و پلی برای سهولت دسترسی شهروندان منطقه به بهداری با طول 97 متر و عرض 3 متر ساخته شده است.

وی ابرازداشت: خدمات درمانی رایگان به نیازمندان منطقه 16 ارائه می شود و ساختمان پردیس شهید عرب مدت ها بدون استفاده مانده بود. این مکان را به مرکز درمانی برای نیازمندان منطقه بدل کردیم که خدماتی از قبیل مشاوره، مشاوره فرهنگی، روانشناسی و پزشک عمومی خدمات می دهند.

مهندس میرزا قلی اضافه کرد: پس از راه اندازی این مرکز درمانی با پرداخت یارانه به یک داروخانه، بیماران می توانند داروهای شان را رایگان تحویل بگیرند. این مرکز روزانه 50 تا 60 نفر مراجعه کننده دارد و تا کنون به بیش از 4 هزار نفر خدمات داده ایم.

وی افزود: ما فقط به این خدمات اکتفا نکردیم و مکان دیگری را در محله جوادیه در نظر گرفته ایم که در این مرکز نیز خدمات پزشکی با هزینه ای کمتر از بیمارستان های دولتی انجام می شود و با دستور شهردار محترم تهران رسیدگی به معلولان و نیازمندان را در اولویت قرارداده ایم و خدماتی به مدرسه پسرانه حاج بابایی و مدرسه دخترانه کوشا ارائه شده است و بوستان های بهمن و فلاحتی برای معلولان مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه 16 درپایان سخنان خود گفت:حضور 8 شهید گمنام در منطقه باعث افتخار ماست و قبور این شهدای گمنام نیز مقبره سازی شده و 2 ماه دیگر زیر گذر زربنی زاده به بهره برداری می رسد. این زیر گذر خزانه را به نازی آباد متصل خواهد کرد و این خدمتی دیگر از ما در منطقه 16 برای همشهریان عزیز این منطقه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب