امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21648 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موسسه اعتباري ملل شمارابرای آینده بهتر فرا می خواند

خبرایران:مسوولیت اجتماعی، یکی از مهم ترین ارکان بنگاه های مطرح اقتصادی قلمداد می شود.
موسسه اعتباري ملل شمارابرای آینده بهتر فرا می خواند

 موسسه  اعتباری ملل بر اساس رسالت خود مبنی بر  استمرار در توسعه و رشد اقتصادی و همچنین با توجه به پایبندی خود به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسوولیت اجتماعی خود را با اجرای کمپین " پا به پای هم برای باور مشترک"، هموطنان عزيز را برای حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فرا می خواند.
موسسه  اعتباری "ملل"، مسوولیت اجتماعی خود را تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی می داند و تلاش می کند گام موثری در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران بردارد.
"میزان رای ملت است" باور همه ما ایرانیان است. ایرانیان در سراسر جهان براي باور مشترکمان به پای صندوقهای رای می رویم تا آینده مان تنها به دست خودمان ساخته شود.
مسوولیت اجتماعی، همراهی برندهای مطرح اقتصادی در ساخت جامعه ای زیبا و سوق دادن مردم به سوی فضایل اخلاقی است و به طور حتم، نظام بانکداری کشور به عنوان یکی از مهم ترین ارکان کشور که مبتنی بر اصول اسلامی است، می تواند نقشی ماندگار داشته باشد.موسسه اعتباری"ملل" براساس باور مشترک تمامی ایرانیان، جامعه را به سوی لبیک گفتن به " میزان رای ملت است"، فرا می خواند.
بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری،" انتخابات سرمایه گزاری عظیم ملت ایران است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب