امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21705 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از مقام جانباز در بیمۀ آرمان

خبرایران:همزمان با سالروز میلاد فرخندۀ حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور قائم مقام، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان، از مهندس علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
تجلیل از مقام جانباز در بیمۀ آرمان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه آرمان، در این مراسم مینا صدیق نوحی سرپرست قائم مقام مدیر عامل با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، ایثارگران و جانبازان را اُسوۀ مقاومت و ايثار  دانست و گفت: کار ایثارگران و جانبازان برای رضایت خدا و دفاع از جمهوری اسلامی بود و این ایثار و فداکاری با هیچ چیز دیگری قابل تقدیر و جبران نیست. وی افزود: ما استقلال و امنیت امروز خود را مدیون فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان هستیم و اگر رشادت‌های ایشان نبود امروز ما در واقع این‌گونه در آسایش و امنیت نبودیم. صدیق نوحی مهندس امیرحسنخانی را انسانی دلسوز، با ایمان و ارزشمند توصیف کرد و گفت: ما باید سیره و راه مطلوب ایشان و سایر ایثارگران را الگوی خود در کار و زندگی قرار دهیم و تداوم بخش راه پر افتخار آنان باشیم.

علیرضا امیرحسنخانی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را وظیفه شرعی و انسانی خود دانست و گفت: ما برای دفاع از کشور و کیان اسلام و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در جبهه ها حضور یافتیم و بیان فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام قابل توصیف نیست و آنها در واقع از جان و مال خود گذشتند تا ایران اسلامی حفظ شود و مردم در امنیت کامل به سر ببرند. وی ابراز اميدواری کرد که با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران، شهدا و جانبازان، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همواره در اذهان زنده بماند و پر رنگ تر شود.

 

  

 

 

 

  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب