امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21712 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای اولین بار در جنوب تهران صورت می گیرد؛

مشارکت سه گانه مراکز سلامت محور برای پیشگیری از رفتارهای پرخطر

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از مشارکت بیمارستان امام خمینی(ره) ، مرکز بهداشت جنوب و اداره سلامت این معاونت در اجرای دوره های تخصصی پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بیماری ایدز در سرای محلات خبر داد.
مشارکت سه گانه مراکز سلامت محور برای پیشگیری از رفتارهای پرخطر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17،عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود : این دوره های آموزشی با مشارکت و همراهی این سه مرکز برای نخستین بار در این سطح در سرای محلات این منطقه برگزار می شود و امیدواریم که شهروندان استقبال خوبی از این دوره ها داشته باشند.
منصوری رفتارهای پرخطر را یکی از مهمترین عوامل ابتلا به بیماری های خطرناک نظیر ایدز دانست و افزود: این بیماری به عنوان کابوس هزاره سوم مطرح است و بیشترین لطمه را به بشر وارد می کند. لازم است که جوانان و خانواده ها در مورد این بیماری آگاهی لازم را پیدا کنند و آموزشهایی در این زمینه عرضه شود که بتواند از گسترش این بیماری و بروز رفتارهای پرخطر جلوگیری کند.
گفتنی ست این دوره های تخصصی آموزشی توسط مرکز بهداشت جنوب و با همکاری علمی بیمارستان امام خمینی(ره) در خانه های سلامت سرای محلات چهارده گانه برگزار می شود و در مرحله ثانویه غربالگری ابتلا به ایدز(HIV+) در این محلات انجام خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب