امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2173 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر جهاد کشاورزی؛

ایران در کنفرانس فائو به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی است

محمود حجتی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تشویق سرمایه‌گذاران اروپایی به سرمایه‌گذاری در کشاورزی ایران از اهداف مهم کشورمان در سی و دومین نشست سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو ) است.
ایران در کنفرانس فائو به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی است
 به گزارش خبر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه برای شرکت در سی و دومین نشست فائو در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا سه شنبه آینده عازم رم پایتخت ایتالیا می‌شود.

تبیین ظرفیت‌های بخش کشاورزی و تشویق سرمایه گذاران اروپایی و ایتالیایی به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشورمان از مهمترین اهدافی است که در این سفر دنبال می شود.

فراهم کردن زمینه توسعه صادرات محصولات کشاورزی ایران به ایتالیا نیز از دیگر اهداف این سفر است.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر همچنین مواضع کشورمان در زمینه توسعه همکاری با کشورهای منطقه را بیان خواهد کرد و با مدیرکل فائو و همتایان شرکت کننده در این اجلاس دیدار می کند.

بازدید از صنایع تولید بذر، تولیدات دامی و ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی کشور ایتالیا از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به رم است.

سی و دومین کنفرانس فائو در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا روزهای 5 تا 9 اسفند در رم پایتخت ایتالیا برگزار می شود و موضوعات مهم منطقه از جمله وضعیت غذا و کشاورزی ، کمبود آب، توجه به بخش کشاورزی خانوادگی و نقش زنان در بخش کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی در آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب