امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21731 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ناگفته‌های رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دهمین شماره دنیای سرمایه‌گذاری

خبرایران:دهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" ویژه صاحبان سرمایه و تجارت منتشر شد و از امروز به‌صورت مکتوب و دیجیتال در دسترس علاقمندان قرار دارد.
ناگفته‌های رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دهمین شماره دنیای سرمایه‌گذاری

دهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه، انرژی، صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید.

در بخش "دنیای سرمایه" مصاحبه‌هایی با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، پدرام سلطانی، نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران، پیمان مولوی، کارشناس ارشد فاینانس و اقتصاد مالی، محمود جامساز، اقتصاددان انجام شده و طی آن فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در اقتصاد و بازار سرمایه ایران تحلیل و بررسی شده است. مانیتورینگ بازار و گزارش تحلیلی با عنوان "حمایت‌های مالی دولت از کارفرمایان" از دیگر مطالب خواندنی این بخش از ماهنامه است.

پرونده ویژه این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" به "صنعت نفت" اختصاص یافته است. در این شماره مصاحبه ویژه‌ای با مهرداد عمادی، مشاور عالی اقتصادی انگلیس در اتحادیه اروپا، جلال میرزایی، نماینده ایلام و عضو کمیسیون انرژی مجلس، مرتضی بهروزی فرد، کارشناس ارشد نفتی به همراه گزارش‌هایی جذاب با عناوین "بازار نفت ایران در چنبره سرمایه‌گذاران چینی و هندی" و "دستان تیلرسون بر سکان صنعت نفت دنیا" ارائه شده است.

مصاحبه با بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، علی خواجوی، مشاور وزیر نفت، رضا پدیدار، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، نرسی قربان، تحلیل‌گر صنعت نفت و محمد انوری، کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی از دیگر مطالب جذاب و خواندنی بخش انرژی ماهنامه است.

در بخش صنعت دهمین شماره "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران، سید محمد عبدالهی، رئیس اتحادیه اشیای قدیمی و صنایع‌دستی، وحید شقاقی، استاد دانشگاه، مقصود پورابولی، کارشناس اقتصادی صنعت سیمان و کوروش موسوی نیا، مدیر پروژه خطوط 1 و 3 متروی تهران به همراه گزارشی ویژه با موضوع "جنگ فولاد بر علیه چین" به چاپ رسیده است.

بخش اقتصاد کلان این شماره نیز به یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران، مجموع مصاحبه‌هایی با 8 نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع "اولویت‌های اقتصادی دولت جدید چیست؟"، مصاحبه‌هایی با سعید لیلاز، استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و لئون آهارونیان، صاحب فراورده‌های گوشتی سوسیس و کالباس "آندره" و رییس اتاق بازرگانی ایران و ارمنستان اختصاص یافته است.

در بخش خواندنی‌های سرمایه‌گذاری نیز مطالب جذابی با عناوین "میلیونرها درباره پول چگونه می‌اندیشند؟"، "شکست سرمایه‌گذاران با 4 اشتباه"، "استراتژی پیروزی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران جهان"، "6 رهنمود برای پولدار شدن تا سن 30 سالگی"،"آشنایی با 11 مانع موفقیت مالی " و"برای تغییر مسیر هیچ‌وقت دیر نیست " ارائه شده است.

از امروز دهمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 124 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی یا از طریق دیجیتال با ارسال کد 503 به شماره 3070757 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب