امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21779 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تفکیک پسماند درشهرک ها و مجتمع های مسکونی شمال تهران اجرا شد

خبرایران:طرح تفکیک پسماند در 20 شهرک و بیش از یک هزار مجتمع مسکونی شمال تهران با هدف حفظ و پاکیزگی محیط زیست شهری اجرا شد .
تفکیک پسماند درشهرک ها و  مجتمع های مسکونی شمال تهران اجرا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  مهدی جمشیدیان رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تفکیک پسماند در مجتمع های مسکونی و شهرک ها ، کارشناسان بازیافت در20 شهرک و 204 مجتمع بالای 50 واحد وهمچنین در 802 مجتمع 20 تا 50 واحد اقدام به تبلیغات محیطی، آموزش ،تهیه بانک اطلاعاتی، جلسه با مدیران  شهرک ها و مجتمع ها نمودند.
وی افزود: جهت تسهیل مشارکت ساکنین شهرک ها و مجتمع هادر اجرای تفکیک و ذخیره سازی و تحویل پسماند های خشک، تفاهم نامه ای بین شهرداری، شهرک ها  و مجتمع ها منعقد شد و پس ازآن کارشناسان بازیافت با آموزش چهره به چهره ساکنین ونیاز سنجی مخازن این مجتمع ها و شهرکها اقدام به توزیع مخازن نمودند که یک سیستم جمع آوری منظم هم مکمل تلاش های کارشناسان و آموزشگران  بازیافت خواهد بود.
جمشیدیان تصریح کرد: این طرح در شهرک های محلاتی ، قائم(عج)، ارغوان، دانشگاه،طوبی، سبحان، بام تهران، خلبانان شکاری و... اجرا شد .
این مقام مسئول گفت:  برای تحقق اجرای بهینه تفکیک درمبدا تولید، حذف مخازن آبی پسماند خشک در معابر یکی از راهکارهایی اجرایی در این منطقه است که در حال اجراست و مکان یابی صحیح در استقرار و افزایش کانکس های بازیافت به عنوان مکان های فعال در امر تفکیک پسماند نیز در دست انجام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب