امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21799 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افسانه‌ 25 ساله گلادیاتور رم پایان یافت

خبرایران:سرانجام پس از اخبار ضد و نقیض فراوان، فرانچسکو توتی امروز رسما اعلام کرد که روز یکشنبه، برای همیشه کفش ها را خواهد آویخت.
افسانه‌ 25 ساله گلادیاتور رم پایان یافت

به گزارش خبرایران، تقریبا سه هفته پیش بود که مونچی، مدیر ورزشی جدید باشگاه رم در مصاحبه ای از خداحافظی توتی در پایان فصل خبر داد و عنوان کرد که او به کادر مدیریت ورزشی باشگاه اضافه خواهد شد.

این مصاحبه با واکنش منفی توتی روبرو شد و او اعلام کرد که هنوز تصمیمی قطعی برای آینده اش نگرفته است. برخی رسانه های ایتالیایی از این اظهارنظر مونچی به عنوان اولین حرکت او برای تحمیل خداحافظی اجباری به توتی تعبیر کردند اما باشگاه رم این شایعات را تکذیب کرد.

 توتی نزدیک به 25 سال است که در تیم رم حضور دارد و بی شک بهترین بازیکن تاریخ جالوروسی محسوب می شود. سرانجام خود او امروز در پیامی خطاب به هواداران رم خبر خداحافظی اش را اعلام کرد.

متن پیام خداحافظی توتی:« نمی توانم عمق احساسم را در قالب چند کلمه بیان کنم، عشقی که به زرد و قرمز داشته ام و دارم.

هیچ وقت علاقه من به فوتبال کمرنگ نخواهد شد، عشق و علاقه ای بس عمیق است که نمی توانم درک کنم چگونه می خواهم بدون آن زندگی کنم. از دوشنبه وارد دوره جدیدی در زندگی شخصی ام خواهم شد و آماده پذیرش چالش های جدید هستم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب