امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21810 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جشنواره عکس سلامت شهری در منطقه 11

خبرایران : از سوی اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جشنواره عکس سلامت شهری در منطقه 11 برگزار می شود.
برگزاری جشنواره عکس سلامت شهری در منطقه 11

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر در ارتباط با هدف از برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره توسط اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 و با هدف جلب توجه شهروندان به اهمیت سلامت شهری و اقشار آسیب پذیر همچون معلولان،سالمندان و کودکان  در شهر برگزار می شود.

طباطبایی همچنین افزود: جشنواره سلامت شهری با موضوع  سلامت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، سلامت و خانه و خانواده، سلامت محله و مسجد، سلامت و محیط زیست، سلامت و سالمندان، سلامت و معلولان، سلامت و مادر و کودک، سلامت و اوقات فراغت، سلامت و محیط کار برگزار می شود.

گفتنی است کلیه شهروندان علاقه مند می توانند آثار خود را تا تاریخ 5 تیر ماه 1396 به دبیرخانه جشنواره عکس سلامت واقع در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، خیابان شهید نوفلاح، خیابان شهید کلهر، پلاک 42، مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دارالفنون ارسال کنند.14 مرداد 1396 تاریخ افتتاح این جشنواره است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب