امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21818 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اعتبارات بانک ایران زمین در استان اصفهان تاکید کرد:

استراتژی موثر بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان است

خبرایران:معاون اعتبارات بانک ایران زمین بیان داشت: جلب رضایت مشتریان به همراه تکریم ارباب رجوع استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است.
استراتژی موثر بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا ادبی معاون اعتبارات به همراه رئیس اداره پیگیری و وصول مطالبات با حضور در شعب استان اصفهان با همکاران شعب شیخ بهائی، هشت بهشت، شاهین شهر و پل فلزی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
وی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اهم وظایف کارکنان بانک عنوان کرد وگفت: جلب رضایت مشتریان استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است و تمام تلاش بانک در راستای تکریم ارباب رجوع است.
ادبی در ادامه با بیان ضرورت های شعبه پویا، وصول مطالبات را از اولویت های مهم مسئولین شعب دانست وافزود: این مهم به جهت نقشی که در سود آوری و افزایش منابع دارد مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های مداوم سبب کاهش مطالبات بانک می شود.
در این دیدارها محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری معاون اعتبارات را همراهی می کرد گزارش اقدامات انجام گرفته در استان را ارائه کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب