امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21833 تاریخ انتشار: شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز امتحانات دانش آموزان پرتوان کهریزک

خبرایران : دانش آموزان پر توان و معلول کهریزک با حضور در جلسه امتحانات سراسری ، همانند همه دانش آموزان کشور امیدوار به قبولی و موفقیت در امتحانات نهایی هستند.
آغاز امتحانات دانش آموزان پرتوان کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ همزمان با سراسر کشور ، دانش آموزان معلول و توانمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به امتحانات نهایی رسیدند.

 در این امتحانات که در سالن فرهنگی " ما می خواهیم ، ما می توانیم " وزیر نظر آموزش و پرورش کهریزک برگزار می گردد، 54 دانش آموز معلول و با اراده این خانه بزرگ در مقاطع ابتدایی ، متوسطه و پیش دانشگاهی شرکت دارند .

 کلیه سوالات امتحانی این دانش آموزان همانند سراسر کشور توسط ناظر آموزش و پرورش به جلسه امتحانات می رسد تا معلولین عزیز کهریزکی در مقاطع مختلف تحصیلی خود ، همپای سایر دانش آموزان جامعه ، امتحانات را پشت سر گذارند.

 گفتنی است سالن فرهنگی " ما می خواهیم ، ما می توانیم " آسایشگاه خیریه کهریزک از دوم خرداد لغایت بیست و سوم همین ماه شاهد حضور دانش آموزان معلول و توانمند خود بر سر جلسه امتحانات می باشد . این دانش آموزان امیدوارند همچون همیشه با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز امتحانات ، به مدارج بالاتر مورد نظر برسند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب