امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21837 تاریخ انتشار: شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شبکه پیشران اولین حامی حقوقی کارگران شد

خبرایران:اولین و تنها برنامه مدیریت بهینه امور حقوقی کارگران؛ با اهتمام ویژه به تولید و اشتغال توسط شبکه پیشران طراحی و ساخته شد.
شبکه پیشران اولین حامی حقوقی کارگران شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه پیشران؛ با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری ؛ به نام "اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال» و از آن جا که بن‌مایه اصلی رونق تولید داخلی نیز کارگران می باشند ؛ شبکه پیشران در جهت اهمیت حفظ کرامت و عزت این قشر ارزشمند؛ با بهره‌گیری از فرصت فضای رسانه‌های اجتماعی و تعاملی؛ اولین و تنها اپلیکیشن مدیریت امور حقوقی مربوط به کارگران در کشور را طراحی و تولید کرده است.

این طرح همزمان با روز جهانی کارگر از طریق شبکه پیشران، شبکه جمع سپاری حمایت مالی از پروژه‌ها و ایده‌های جوانان  مطرح و بیان شد که این اپلیکیشن اولین پروژه موفق بواسطه حمایت این شبکه است.

شبکه جمع سپاری «پیشران» که با راهبرد شتاب بخشی به امکان اجرای ایده‌ها و طرح‌های جوانان و نخبگان در مسیر اهداف انقلاب اسلامی؛ چندی پیش راه‌اندازی شد که در قالب همکاری با تیم سازنده این اپلیکیشن؛ گروه دانش بنیان مهتا؛ تامین مالی طراحی و ساخت این برنامه را بر عهده داشته است.

اپلیکیشن "کاریار" که برای خدمت به جامعه کارگری کشور طراحی شده است؛ بصورت آزمایشی از نیمه دوم خرداد ماه در اختیار عموم مخاطبین مربوط به خود؛ قرار خواهد گرفت.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب