امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21861 تاریخ انتشار: شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارک رمضان در جنوبشرقی پایتخت انجام می شود؛

راه اندازی کاروان تلاوت و قرائت قرآن در مساجد و حسینیه های منطقه 15

خبرایران:شهردار منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های ماه ضیافت الهی در محلات 21گانه منطقه 15 خبرداد.
راه اندازی کاروان تلاوت و قرائت قرآن در مساجد و حسینیه های منطقه 15

یه گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،دکتر انجمنی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: برنامه تلاوت نور با هدف ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی طی شبهای  ماه مبارک رمضان برگزار میشود. در این برنامه قاریان منطقه ای و شهروندان محلات با حضور در کاروان تلاوت و قرائت قرآن به مساجد و حسینیه های محلات خواهند رفت.
شهردار منطقه 15 با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از  فعالان قرآنی محلات افزود: طرح آموزش رایگان قرائت، حفظ و مفاهیم، همراه با تأمل و تدبر درآیات قرآن کریم و سلسله نشست های معرفتی تفسیر و قصص قرآنی در مساجد اجرا و از قاریان و فعالان قرآنی تجلیل خواهد شد.
دکتر انجمنی در ادامه تصریح کرد: مهد قرآنی با عنوان "غنچه های باغ طوبی" در مساجد و حسینیه های  شاخص محلات و خانه های قرآن و عترت سرای محلات برای کودکان و نونهالان  با حضور روحانیون و مدرسین قرآن طی این مدت فعال است.
شهردارمنطقه با اشاره به برپایی افطاریهای ساده در بوستان ها، مساجد و سرای محلات با همکاری تشکل های مردم نهاد افزود:  تورهای گردشگری زیارتی از امامزاده ها، بقاع متبرکه و مزار مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.
دکتر انجمنی در پایان خاطرنشان کرد: : پخش اذان در ساختمان هاي اداري و اقامه فریضه نماز جماعت با حضور مديران ستادي و نواحي و کارکنان انجام و فضاسازی محیطی و بصری با محوریت احادیث، روایات متناسب با ماه مبارک رمضان به همراه طرح های فاخر گرافیکی در ظرفیت های تبلیغی سرای محلات، مساجد و حسینیه ها اجرا شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب