امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21882 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آخرین خبرها از وضعیت بدلکار پایتخت:

حادثه برای بدلکار سریال پایتخت 5 / سقوط ماشین امیرحسین خنجری به دره

خبرایران: تهیه کننده سریال پایتخت در همین رابطه گفت: امیرحسین خنجری یکی از بدلکاران سریال روز گذشته ششم خرداد دچار حادثه شد و ماشینی که وی در آن بود به پایین یک دره سقوط کرد و جمجمه امیرحسین خنجری شکست.
حادثه برای بدلکار سریال پایتخت 5 / سقوط ماشین امیرحسین خنجری به دره

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، امیرحسین خنجری بدلکار سریال «پایتخت۵» که در حین ایفای نقش در یکی از صحنه های سریال دچار حادثه شده، برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شود.  

.

غفوری ادامه داد: این بدلکار از ناحیه سر دچار شکستگی شد اما خوشبختانه روز گذشته آمبولانس سر صحنه آماده بود و این بدلکار به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

غفوری درباره روند درمانی این بدلکار اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای روند درمانی امیرحسین خنجری انجام شده است و منتظر هستیم مصدوم به شرایط ثبات برسد تا بتوانیم وی را با آمبولانس مجهز به سیستم های آی سی یو به بیمارستان نیکان در تهران منتقل کنیم تا عمل جراحی انجام شود.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که این روزها در حومه شیرگاه مازندران تصویربرداری می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب