امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21904 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

SSD جیبی اپیسر، تجسمی دوباره از زندگی هوشمندانه شما

خبرایران: در دنیایی که واژه "بزرگ" در مقابل کوچک معنا می یابد، ASMini اپیسر سرعت خواندن و نوشتن قابل تحسین (450MB/, 400MB/s) را تا ظرفیت 240GB در حوزه حافظه عرضه و با مقاومت در مقابل ضربه و فشار، حفظ اطلاعات شما را تضمین می نماید.
SSD جیبی اپیسر، تجسمی دوباره از زندگی هوشمندانه شما

به گزارش خبرایران، در دنیایی که واژه "بزرگ" در مقابل کوچک معنا می یابد، ASMini اپیسر سرعت خواندن و نوشتن قابل تحسین (450MB/, 400MB/s) را تا ظرفیت 240GB در حوزه حافظه عرضه و با مقاومت در مقابل ضربه و فشار، حفظ اطلاعات شما را تضمین می نماید.

 

همه چیز را در جیبت داشته باش

این حافظه در ابعاد 8.1 cm x 5.4 cm سانتیمتر و ضخامت  cm0.6 قابلیتی بی نظیر در حمل را ارائه نموده و با ظرفیت 240GB توانایی نگهداری 6 ساعت ویدئو با کیفیت 4K دارد.

 

پردازش فایلهای با حجم بالا در چند ثانیه

 

مجهز بودن به USB 3.1 Gen1 Type-C با سرعت خواندن/نوشتن مستمر 450/400MB/s عملکرد برتری را نسبت به فلش مموری و هاردهای معمولی به ارمغان آورده. به عنوان مثال پردازش 10 مگابایت عکس فقط 21 ثانیه زمان نیاز دارد.

 

راه اندازی با حافظت سخت و عملکرد بدون دردسر همراه با پورت تایپ C

 

این محصول به گونه ای مهندسی شده که سطح حفاظت در برابر لرزش و فشار در آن مانند SSD های دیگر با مقاومت لرزش تا G20 و تحمل شوک تا 1500G است و همچنین به محض اتصال درایو به دستگاه دسترسی سریع به اطلاعات بدون نگرانی از آسیب های همراه با هارد دیسک های معمولی حاصل می شود. ASMini از تکنولوژی های TRIMو NCQو ECC 72bit/1KBو S.M.A.R.T که به صورت اتوماتیک کیفیت و عملکرد درایو را بررسی می کند ساخته شده است.
اپیسر همچنین نرم افزار SSDWidget که به کاربران اجازه بررسی وضعیت بروزرسانی Firmware را میدهد، با این محصول انشار داده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب