امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2196 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان هواپیمایی مطرح کرد؛

تلاش برای افزایش رضایت‌ مسافران از پرواز‌‌ها در نوروز 93

علیرضا جهانگیریان معاون وزیر راه با بیان اینکه رشد حمل و نقل هوایی مستلزم تأمین رضایت مسافران است، بر هماهنگی نهادهای مرتبط در جابه‌جایی مسافران هوایی به منظور انجام پروازهای ایمن و ارائه خدمات مطلوب جهت ارتقاء رضایت مسافران در نوروز 93 تأکید کرد.
تلاش برای افزایش رضایت‌ مسافران از پرواز‌‌ها در نوروز 93
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان در جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی که با حضور مدیران حراست صنعت حمل و نقل هوایی برگزار شد، بر تعامل، هماهنگی، همکاری، و بکارگیری حداکثر امکانات موجود به منظور مدیریت و ارتقای ایمنی حمل و نقل هوایی اشاره کرد.

وی این ارتباط را مستلزم بستری برای رعایت حقوق شهروندی دانست.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از آنجا که در ایام نوروز تقاضای سفر نسبت به سایر روزهای سال  افزایش یافته و در کوتاهترین زمان صنعت حمل و نقل هوایی با جابه‌جایی حداکثری مسافر مواجه است، بر این اساس پاسخگویی به موقع صحیح و دقیق به مسافران به منظور انجام سفری ایمن و راحت، نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری ‌‌تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مسافران در توسعه و گسترش صنعت حمل و نقل هوایی مؤثر است، افزود: بخش حراست یکی از نهادهایی است که با هوشیاری کامل، برنامه ریزی، اتخاذ تدابیر لازم و حضور به موقع در انجام بهینه سفرهای نوروزی ایفای نقش می کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر بازرسی از چگونگی خدمات دهی به مسافران و وضعیت ناوگان در همه شرکت‌های هواپیمایی به لحاظ ایمنی و کیفیت خدمات دهی، افزود: اجرای هر چه بهتر سفرهای نوروزی، همچون سنوات گذشته نیازمند هوشیاری و اتخاذ تدابیر خاص توسط عوامل فنی و عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی و بخش حراست صنعت است.

جهانگیریان در خصوص بالا بودن حجم ترافیک مسافران خطاب به مدیران حراست شرکت های هواپیمایی، گفت: در بخش زمینی نیز به دلیل حجم بالای ترافیک ممکن است با تراکم بیش از حد مواجه  شویم به همین منظور در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد کنترل بی‌نظمی‌هایی که منجر به نارضایتی مسافران می شود به نحوی برآئید تا با موفقیت این دوره پرتراکم را پشت سر گذاریم.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: ضروری است شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر برنامه‌ریزی‌های فنی و عملیاتی سفرها به منظور ارتقا و حفظ ایمنی و امنیت هوایی و انجام بهینه سفرهای نوروزی در بخش صدور بلیت، هدایت مسافران به فرودگاه و از این قبیل، در راستای کاهش تاخیرات احتمالی نیز تمهیدات خاصی برای حجم جابه جایی بار و مسافر به بهترین شکل برنامه ریزی شود. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب