امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21960 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تقدیر بیمه سرمد از نامزد جایزه «بهترین داور فوتبال جهان»

خبرایران: شرکت بیمه سرمد در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود، دیداری دوستانه را با تیم منتخب داوران فوتبال و فوتسال ایران برگزار کرد.
تقدیر بیمه سرمد از نامزد جایزه «بهترین داور فوتبال جهان»

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بیمه سرمد، این شرکت در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود، دیداری دوستانه را با تیم منتخب داوران فوتبال و فوتسال ایران برگزار کرد.
در حاشیه این دیدار که در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار شد، از علیرضا فغانی؛ کاندیدای کسب جایزه «بهترین داور جهان»، محمد رضا منصوری؛ کمک دوار بین المللی فوتبال و حسین شاهمرادی؛ داور بازنشسته و بین المللی فوتسال قدردانی شد.

در مراسم تقدیر از داوران نامدار کشورمان که در آخرین روز اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، معاون مالی و سرمایه گذاری و مدیران اشخاص، پشتیبانی و روابط عمومی بیمه سرمد، به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و هدایایی را به این داوران اعطا کردند.
گفتنی است، دیدار دوستانه تیم فوتسال بیمه سرمد و تیم منتخب داوران، با نتیجه 8 بر 6 به سود تیم کارکنان بیمه سرمد به پایان رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب