امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21995 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر جمال بافرانی اعلام کرد؛

اجرای گسترده طرح«یک لقمه مهربونی» در منطقه21

خبرایران:شهردار منطقه21 از اجرای گسترده طرح «یک لقمه مهربونی» در سطح این منطقه به همت مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
اجرای گسترده طرح«یک لقمه مهربونی» در منطقه21

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: "طرح یک لقمه مهربونی" از سال 94 و در راستای ایجاد بستر مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در تکریم و اطعام افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی، ایجاد حلقه وصل بین بی خانمان های سطح شهر و توانمندان سطح جامعه و استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه سطح محلات و رستوران های سطح شهر تهران آغاز به کار کرد. 

وی در ادامه در تشریح برنامه های سال 96 این طرح تصریح کرد: در اجرای فاز جدید این طرح در سال 96 از رستوران ها دعوت به عمل آمده تا با هدف تامین بخشی از وعده های غذایی جامعه هدف (افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی) در اجرای هرچه شایسته تر این طرح مشارکت داشته باشند. 

بافرانی با اشاره به اینکه "طرح یک لقمه مهربونی" به منظور بالا رفتن حس همدلی بین شهروندان با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رستوران ها، نهادهای مردمی و خیرین برگزار می شود، افزود: مخاطبان این طرح افراد بی‌خانمان، کودکان آسیب دیده، کار و خیابان و خانواده‌های نیازمند هستند.

شهردار منطقه21 همچنین تاکید کرد: در این طرح، رستوران ها هر روز میزان معینی غذای اضافه ویژه نیازمندان طبخ می کنند یا مشتریان در صورت تمایل غذای اضافه برای نیازمندان سفارش می دهند که این غذاها با هماهنگی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری منطقه بیست و یک و خیرین فعال، به دست نیازمندان خواهد رسید. 

بافرانی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مرحله اول اجرای این طرح با فعالیت خیرین در منطقه 21 آغاز شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر خیرین در سطح محلات 13گانه برای پیوستن به این طرح اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم با فرا گیر شدن این طرح شاهد گرسنه خوابیدن هیچ شهروندی به دلیل فقر مالی نباشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب