امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22045 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموعه ای پویا و مردم نهاد است

خبرایران: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همايش خيرين حوزه سلامت گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران، مجموعه اي پويا و مردم نهاد است كه با كمک و سپرده گذاري خيرين، خدمات تسهيلاتي ارزنده اي به محرومان و نيازمندان واقعي جامعه اعطا نموده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموعه ای پویا و مردم نهاد است

به گزارش خبرایران ازاداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همايش خيرين حوزه سلامت که در مرکز بين المللي همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ايران برگزار شد پس از استماع گزارش عملكرد مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران و ارائه اقدامات موثر آن در حوزه سلامت كشور بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران، مجموعه اي پويا و مردم نهاد است كه با كمك و سپرده گذاري خيرين، خدمات تسهيلاتي ارزنده اي به محرومان و نيازمندان واقعي جامعه اعطا نموده است.

وزير بهداشت ضمن تاکيد به نقش خدمات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ايران در تامين مايحتاج نيازمندان خصوصاً کمك به رفع دغدغه اقشار ضعيف در حوزه سلامت و درمان گفت: هرچند سقف مبلغ تسهيلات ارائه شده  ۱۵ ميليون تومان است ولي همين مبلغ اندك مي تواند گره گشاي بسياري از بيماران باشد.

وی با اشاره به پایین بودن میزان معوقات و مطالبات اين بانک و مطابقت آن با استانداردهاي بين المللي اظهار داشت: اين موضوع نشان ميدهد که اقشار نيازمند و کم برخوردار جامعه در بازپرداخت اقساط خود بسيار منظم و متعهد عمل مي کنند و بسيار قابل اعتماد و معتمد هستند.

دکتر قاضی زاده هاشمی در خصوص تاثیر هم افزایي متقابل خيرين با بانک قرض الحسنه مهر ايران تصريح کرد: خيرين حوزه سلامت مي توانند با استفاده از ظرفيت هاي بالاي اين بانک سطح حمايت هاي خود را افزايش دهند.

وی خاطر نشان ساخت: حوزه سلامت نیازمند مساعدت خیرین است و فرقي نمي کند که تعداد آن چقدر و چگونه باشد.هرکسي ميتواند در کشور،استان و شهر خود با مشاركت در پروژه هاي خيرين سلامت، ضمن كمك به ارتقاي سطح خدمات بهداشتي و درماني، از شيوع بيشتر بيماري هاي صعب العلاج و رنج آور جلوگيري كند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر اهمیت ادامه اين روند ابراز اميدواري کرد: با وحدت، هماهنگي و همدلي مسئولين و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي شاهد انسجام قوي تر و رفاه و آسايش بيشتر مردم به ويژه در حوزه سلامت باشيم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب