امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22054 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیران بانک سامان؛

پرچم‌ها به افتخار پرچم‌دار کوهنوردی ایران بالا رفت

خبرایران:پرچم‌‌های ایران به پاس قدردانی از عظیم قیچی‌ساز از سوی مردم مشتاق و قدرشناس کشورمان در فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی(ره) به اهتزار درآمدند.
پرچم‌ها به افتخار پرچم‌دار کوهنوردی ایران بالا رفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سامان، مراسم استقبال از عظیم قیچی‌ساز، امروز ۸ خرداد ۱۳۹۶ بعد از ۵۰ روز فعالیت پیوسته و خستگی‌ناپذیرِ این هیمالیانورد، با حضور مدیران بانک سامان، جامعه کوهنوردی و مردم برگزار شد. هم‌وطنان روزه‌دار و عزیزمان برای اعلام تبریک به مناسبت ورود عظیم قیچی‌ساز به باشگاه هشت‌هزارمتری‌های کوهنوردی جهان به پیشواز این قهرمان ملی آمدند و همگی مقدم او را گرامی داشتند. همچنین در این مراسم منصور مؤمنی، مدیر روابط عمومی بانک سامان حلقه گل را به گردن او انداخت.
عظیم قیچی‌ساز در روز تاریخی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ با فتح لوتسه ۸۵۱۶ متری، پرچم ایران را در باشگاه هشت‌هزارمتری‌های کوهنوردی جهان به اهتزار درآورد و نام خود را به عنوان اولین عضو ایرانی این باشگاه ثبت کرد.
براساس این گزارش شما علاقمندان می‌توانید اخبار منتشرشده صعود تاریخی عظیم قیچی‌ساز را در صفحه اختصاصی در وب‌سایت بانک سامان یا با عضویت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آن ببینید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب