امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22056 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بخشودگی جرائم بدهکاران تسهیلات خرد پست‌بانک‌ایران تا سقف 70 میلیون ریال

خبرایران: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و حمایت از تولید و رونق اقتصادی درسطح کشور، هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با بخشودگی جرائم دیرکرد بدهکاران تسهیلات مبادله‌ای، مشارکتی و قرض‌الحسنه تا سقف 70 میلیون ریال بدهکاران این بانک موافقت نمود.
بخشودگی جرائم بدهکاران تسهیلات خرد پست‌بانک‌ایران تا سقف 70 میلیون ریال

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: براین‌اساس آن دسته از بدهکارانی که تا پایان سال 1393 مبلغ بدهی اصل تسهیلات آنان تا سقف 70 میلیون ‌ریال است می‌توانند با پرداخت اصل و سود قرارداد خود به‌صورت دفعتاً واحده از این فرصت استثنائی ایجادشده بهره‌مند شوند.
بنابراین گزارش: بدهکاران تسهیلات تا پایان شهریورماه سال 1396فرصت دارند نسبت به تسویه نهائی مطالبات اقدام و از این بخشودگی استفاده نمایند.
این گزارش می‌افزاید: بدهکاران تسهیلات این بانک می‌توانند برای بهره‌مندی از این بخشودگی به شعب بانک و ادارات ستادی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
گفتنی است: حمایت از مشتریان و ایجاد انگیزه در آنان برای پرداخت بدهی خود و همچنین استفاده از منابع وصول شده جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا از دیگر اهدافی است که در این راستا مدنظر می‌باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب