امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22104 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدرداني رئيس سازمان و دبير کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد ازخدمات بانک اقتصادنوين

خبرایران:خدمات مطلوب و با کيفيت شعب بانک اقتصادنوين در راستاي تسريع و رفع موانع توليد و حمايت از توليد ملي موجب شد رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبير کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان تهران با اهداي لوح سپاس، از تلاش‌ها و حمايت‌هاي اين بانک در ارايه خدمات مورد نياز بنگاه‌هاي اقتصادي و صنايع توليدي قدرداني کند.
قدرداني رئيس سازمان و دبير کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد ازخدمات بانک اقتصادنوين

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در لوح سپاس محمد رضا مس‌فروش به اسمعيل آروبندي سرپرست منطقه سه شعب تهران اين بانک، از تلاش و زحمات کارکنان بانک اقتصادنوين در ارايه خدمات مطلوب به توليدکنندگان در سال 1395 تشکر شده است.
بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران همواره ارايه خدمات با کيفيت را در دستور کار قرار داده و همه کارکنان اين بانک مي‌کوشند خدمات مورد نياز کارآفرينان و توليدکنندگان کشورمان را در بخش‌هاي مختلف ارايه کنند.
بانک اقتصادنوين به عنوان طلايه دار بانکداري خصوصي جمهوري اسلامي ايران ضمن رعايت دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌هاي صادر از سوي نهادهاي ذي‌صلاح، خدمات نوين بانکي را در کوتاه‌ترين زمان ممکن در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب