امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22136 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شعبه جنوب تهران

خبرایران: در ایام مبارک ماه شعبان، مدیریت و جمعی از همراهان وی از شعبه جنوب تهران بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل بیمه دی از شعبه جنوب تهران

به گزارشخبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس بختیاری مدیرعامل بیمه دی و هیات همراه از شعبه جنوب تهران بازدید و با مدیریت ،کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد.
آقای بختیاری در این بازدید وضعیت فعلی صنعت بیمه کشور را تشریح کرده و بر تلاش و عزم جدی کارکنان بیمه دی برای ارتقای بیشتر جایگاه برند دی تاکید کرد.
وی همچنین ضمن تاکید بر سه اصل مهم شرکت که سلامت ، انسجام سازمانی و حرفه ای گری است گفت: داشتن شعب گسترده، همکاران متخصص،ظرفیت های بالای بخش های مختلف از امتیازهای خاص بیمه دی است که با توجه به رفع تحریم ها و فعال تر شدن بخش های مختلف اقتصادی نظیر بخش نفت و پتروشیمی کشور ، خودرو سازی و..... باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با شرکت ها، برای افزایش سبد پرتفوی بیمه دی اقدام شود.
برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان، مشتریان و شرکت ها برای تبلیغ و ارایه خدمات مختلف بیمه ای برای جذب بیشتر پرتفو از دیگر نکات مهم در این بازدید محسوب میشد.
در پایان این جلسه نیز نمایندگان شعبه به بیان دیدگاه ها ، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب