امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22150 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی ربیعی اعلام کرد؛

مشکلی برای ثبت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران وجود ندارد

خبرایران:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ مشکلی برای ثبت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران وجود ندارد.
مشکلی برای ثبت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران وجود ندارد

به گزارش خبرایران ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بااعلام این مطلب ،گفت: هیچ مشکلی برای ثبت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران وجود ندارد. دوستان باید بیایند و تعیین سمت کنند.

علی ربیعی ، در پاسخ به این سئوال که در طرح کارورزی برای اشتغال، دولت چه نقشی برای نهادهای صنفی کارگری در نظر گرفته تا از حُسن رفتار کارفرمایان و مراعات شدن حقوق صنفی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اطمینان لازم حاصل شود، گفت: طرح کارورزی، یک طرح آموزشی است که فرد را برای حضور در محیط کار آماده می‌کند.

ربیعی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران ، به ایلنا گفت: هیچ مشکلی برای ثبت این انجمن وجود ندارد. دوستان باید بیایند و تعیین سمت کنند. خیلی تلاش کردم تا موانع داخلی و خارجی پیش رو را بردارم و بتوانم استعلام‌ها را بگیرم.

وی افزود: من برای این کار تلاش فوق‌العاده مضاعفی را انجام دادم. انجمن آماده ثبت است و فقط دوستان باید تعیین سمت کنند. این مسئله به دوستان نیز اعلام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب