امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22157 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساندیس از آبمیوه‌های سلامتی خود رونمایی کرد

خبرایران: ساندیس از آبمیوه‌های سلامتی خود رونمایی کرد.
ساندیس از آبمیوه‌های سلامتی خود رونمایی کرد

به گزارش خبرایران  از روابط عمومی شرکت پاکدیس، این نوع جدید از محصولات ساندیس در راستای پایبندی به فلسفه‌ی وجودی این شرکت که «تولید و عرضه انواع نوشیدنی­‌های طبیعی، سالم و باکیفیت» است، پس از بررسی­‌های اولیه بازار و نظرسنجی از هزاران مشتری و شنیدن نظرات آن‌ها، به بازار عرضه شد.

بر اساس اعلام شرکت این محصول در طعم‌های هویج سیاه- انار، هویج سیاه-موز و هویج سیاه-پرتقال، تولید می­‌شود.

خواص هویج سیاه در سلامتی:

در توضیح خواص هویج سیاه باید گفت که هویج سیاه قادر است که سلامت قلب را بهبود دهد، خواص ضد سرطانی دارد و باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود. قدرت آنتی‌اکسیدانی آنتوسیانین­‌های موجود در این نوع هویج برای افراد دیابتی مفید است. مصرف این نوع هویج به تنظیم قند خون نیز کمک زیادی می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌های هویج سیاه از رگ‌های خونی محافظت کرده و باعث خنثی شدن آنزیم‌هایی می‌شوند که به کلاژن و بافت‌های هم بند آسیب می‌رسانند. هویج سیاه همچنین به علت داشتن آنتوسیانین­‌ها می‌تواند باعث کاهش درد و فشار در افرادی شود که دچار رگ‌های واریسی یا نارسایی کلیوی هستند.

با هویج سیاه، نه‌تنها می‌توان میزان قند خون را کاهش داد، بلکه به دلیل فیبرهای موجود در آن مواد مغذی را بیشتر و بهتر جذب کرد.

لازم به ذکر است در آینده نزدیک شرکت پاکدیس محصولات دیگری را بر پایه سلامتی ارائه خواهد داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب