امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22167 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

پخش 380 تن آسفالت بر سطح خیابان های منطقه 6

خبرایران:معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 6 از اجراي عمليات لكه گيري آسفالت در 950 نقطه از سطح منطقه در فروردين و ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد و گفت: در عمليات عمراني صورت گرفته 380 تن آسفالت جهت لكه گيري در سطح نواحي شش گانه پخش شده است.
پخش 380 تن آسفالت بر سطح خیابان های منطقه 6

به گزارش خبرایران  از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سید رامین حسینی نژاد ادامه داد: همچنین جهت سهولت در عبور و مرور شهروندان گرامي، اقدام به اجراي عمليات تراش و روكش مكانيزه در خیابان های پرتردد منطقه همچون مطهری شد.

حسینی نژاد از تعويض و همسطح سازي دريچه های سطح منطقه خبر داد و گفت: به منظور تامين رفاه حال شهروندان و افزایش ایمنی رفت و آمد و تردد شهروندان 250 عدد از دريچه هاي سطح منطقه به همت نواحي6گانه تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري تعويض گرديد.

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 6 اضافه کرد: با توجه به اهميت و ضرورت توجه به مسايل عمراني شهر  و با هدف ساماندهي معابر و نهرهاي سطح شهر و مناسب سازي پياده رو ها و جداول، عمليات بهسازي و جدول گذاري در خيابان آذرشهر به طول 40 متر انجام پذيرفت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب