امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22180 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس اداره کل اماکن ورزشی خبرداد:

فعالیت استخرها از افطار تا سحر

خبرایران:رییس اداره کل اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از ارایه خدمات در مجموعه های آبی این سازمان از افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان خبر داد.
فعالیت استخرها از افطار تا سحر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران رییس اداره کل اماکن ورزشی این سازمان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان طی دستورالعملی ویژه این ماه مبارک، نحوه بهره‌برداری از اماکن ورزشی اعلام شد.
رییس اداره کل اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه ریزی ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد روحیه ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت، ترویج ورزش بین اقشار مختلف و گسترش ورزش همگانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تمام مجموعه های ورزشی سالنی و غیرآبی مانند سابق به ارایه خدمات می پردازند. در شبهای احیا (19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان) تمام مجموعه ها از ساعت 20 تعطیل و از ساعت 9 صبح نسبت  به ارایه خدمات اقدام می کنند. همچنین روز 21 ماه رمضان مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش تعطیل هستند.
مشهدی یاری ادامه داد: مجموعه های آبی دارای ظرفیت آموزشی می تواند جهت دختران زیر 9سال روزهای زوج و پسران زیر 15 سال روزهای فرد از ساعت 16 تا 20 در ماه مبارک رمضان کلاس آموزشی دایر کنند. 
به گفته وی، ساعت کاری استخرها برای آقایان روزهای فرد و جمعه ها از ساعت 21:30 تا 3 بامداد و برای بانوان روزهای زوج از ساعت 21:30 تا یک بامداد در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب