امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22195 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت ليزينگ اقتصادنوين برگزار شد

خبرایران : مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت ليزينگ اقتصادنوين برگزار شد.
مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت ليزينگ اقتصادنوين برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مجمع عمومي عادي صاحبان سهام براي بررسي و تصويب عملکرد شرکت ليزينگ اقتصادنوين در سال 1395 با حضور مدير سرمايه‌گذاري و امور شرکت‌هاي بانک اقتصادنوين، حسابرس و بازرس قانوني شرکت و مديرعامل و اعضاي هيأت مديره اين شرکت برگزار و گزارش عملکرد و صورت‌هاي مالي اين شرکت پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانوني به تصويب رسيد.

بنابراین گزارش، در اين مراسم مهندس محمدکاظم، مديرعامل شرکت ليزينگ اقتصادنوين با ارائه گزارشي جامع از فعاليت‌هاي شرکت در سال گذشته، به چگونگي مراحل تمديد مجوز پنج ساله اين شرکت تا سال 1400 توسط بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: شرکت ليزينگ اقتصادنوين به پشتوانه فعاليت‌هاي حرفه‌اي مبتني بر پشتوانه علمي و عملي و برنامه‌ريزي‌هاي استراتژيک سه ساله عملياتي در حوزه‌هاي مختلف، ارتقاي آموزش و مهارت‌هاي نيروي انساني، متنوع سازي محصولات و ارائه خدمات سيستمي به مشتريان و مديريت کاهش ريسک عملياتي تنها شرکت ليزينگ در اين صنعت مي‌باشد که مجوز فعاليت ليزينگ هواپيما را به همراه تمديد مجوز صادره از بانک مرکزي دريافت کرد.

وي در ادامه با اشاره به رويکردها و سياست‌ها و برنامه‌هاي بانک اقتصادنوين در حوزه توسعه فرهنگ مسئوليت‌پذيري اجتماعي به جزئيات طراحي و اجراي طرح ليزينگ سبز اشاره کرد و گفت: به موازات برنامه‌هاي زيست محيطي و توسعه فرهنگ مسئوليت‌پذيري اجتماعي از جمله مدرسه سازي در نقاط محروم کشور، حمايت از هنرمندان و ورزشکاران از سوي بانک اقتصادنوين، اين شرکت نيز در زمينه‌هاي افزايش اشتغال، نقش آفريني در کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي، بهينه سازي مصرف سوخت، کاهش مرگ و ميرهاي ناشي از فرسودگي خودروها با مشارکت فعال در بازسازي و نوسازي ناوگان حمل و نقل کشور و ... نقش موثرتري ايفا کرده است.

مديرعامل شرکت ليزينگ اقتصادنوين افزود: علاوه بر اين در اثر فعاليت‌هاي اين شرکت، ساليانه بالغ بر چهارهزار ميليارد ريال منابع مالي بطور غير مستقيم به صنايع خودروسازي و توليدکنندگان ماشين‌آلات و تجهيزات صنعتي تزريق مي‌شود که به ثبات اشتغال و تداوم توليد آنها کمک مي‌نمايد.

وي ميزان تسهيلات پرداخت شده در سال 95 به متقاضيان را حدود 2 هزار و 500 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: روش ليزينگ سبز بهترين طرح براي هدايت منابع مالي به سمت توليد و اشتغال‌زايي است و اين طرح همواره از سوي مراجع و نهادهاي داخلي و بين‌المللي مورد توجه و تقدير قرار گرفته است.

در ادامه جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت ليزينگ اقتصادنوين، گزارش عملکرد و صورت‌هاي مالي اين شرکت براي سال مالي منتهي به 30 اسفند ماه سال 1395 به تصويب سهامداران رسيد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب