امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22212 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسی؛ رونالدو بازیکن فوق العاده ای است/حضور من و رونالدو باعث بهبود شرایط طرف دیگر شده است

خبرایران: لیونل مسی با حضور در مراسمی در کشور چین، به ستایش از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخت.​​​​​​​
مسی؛ رونالدو بازیکن فوق العاده ای است/حضور من و رونالدو باعث بهبود شرایط طرف دیگر شده است

به گزارش خبرایران ، مسی همچنین اذعان داشت که علاقمند است دوران ورزشی خود را در بارسا به پایان برساند اما هیچ کس از آینده خبر ندارد.

مسی گفت: "هم من و هم رونالدو بارها گفته ایم حضور هر دوی ما باعث بهبود شرایط طرف دیگر شده است.

هر دوی ما سعی می کنیم هر سال بهترین عملکرد خود را برای تیم هایمان به نمایش بگذاریم و دیگر مسائلی که بیرون از مستطیل سبز گفته می شود از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

 

رونالدو بازیکن فوق العاده ای است که کیفیت فراوانی دارد و همه دنیا این موضوع را می دانند و به همین دلیل است که رونالدو یکی از بهترین بازیکنان است."

ارزیابی فصل اخیر: هر فصل جدیدی که آغاز می شود ما سعی می کنیم از گذشته بهتر باشیم و افتخارات بیشتری کسب کنیم. امسال نیز هدف ما راهیابی به فینال لیگ قهرمانان و فتح لالیگا خواهد بود.

سال گذشته نیز ما برای رخ دادن این اتفاقات تلاش زیادی کردیم اما به هر حال موفق نشدیم به اهدافمان برسیم و ما فقط فاتح کوپا دل ری شدیم اما امسال من امیدوارم از جنبه فتح افتخارات در شرایط بهتری قرار بگیریم."

اخبار زیادی در مورد تمدید قرارداد مسی و بارسلونا تا سال 2021 به گوش می رسد اما زمانیکه از مسی در مورد احتمال مهاجرت به لیگ چین سوال شد، ستاره بلوگرانا این احتمال را رد کرد.

مسی گفت: "امروز من تنها به امروز و جایی که در آن هستم یعنی بارسلونا و کسب حداکثر افتخارات ممکن با این تیم فکر می کنم اما هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد پس باید با آرامش ادامه دهیم.

 

ماندن در بارسا همیشه رویا و هدف من بوده است و من همیشه گفته ام که علاقمندم در بارسا بازنشسته شوم اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با لاوتزی در مورد لیگ چین صحبت کرده ام و بسیاری از تغییر سبک در فوتبال این کشور صحبت می کنند و مشخص است که فوتبال چین هم پیشرفت کرده و در دنیا نیز تاثیرگذار بوده است.

چندین بار به چین سفر کرده ام اما هر بار تنها چند روز اینجا بوده ام. ما معمولا همیشه برای تمرین کردن و بازی به اینجا سفر می کنیم و فرصتی برای شناخت چین نداشته ام اما در همین مدت کوتاه نیز این کشور مرا تحت تاثیر قرار داده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب