امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22227 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برپایی جشن های کریم اهل بیت (ع) در مساجد شاخص منطقه 15

خبرایران:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری مراسم جشن در مساجد شاخص منطقه همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
برپایی جشن های کریم اهل بیت (ع) در مساجد شاخص منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم های جشن در 10  مسجد منطقه برپا و طی آن برنامه های مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقه فرهنگی بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

به گفته وی مسجد نبوی، امام رضا(ع)، ائمه بقیع و حسین بن علی(ع) در ناحیه یک، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) و نبی (ص) در ناحیه 2، مسجد صادقیه و جامع در ناحیه 5، مسجد نبی اکرم (ص) در قیامدشت و سرای محله رضویه میزبان عاشقان ولایت به مناسبت این عید خجسته خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در ادامه تصریح کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) درآستان مقدس امام زاده سیده ملک خاتون (س) نیز با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت و قاری بین الملل قرآن اجرا می شود.

شایان ذکر است، هویت بخشی سیمای بصری محلات منطقه و اماکن عمومی نیز به مناسبت این عید خجسته با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب