امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22314 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازیگران اصلی سریال «نفس» را بشناسید

خبرایران:در سریال «نفس» در کنار چهره های آشنا، برخی چهره های کمتر شناخته شده وجود دارند و برخی نیز برای نخستین بار چهره ای از خود را در سیما نمایان می کنند. در این گزارش رزومه ای خواندنی از آن ها آمده است.
بازیگران اصلی سریال «نفس» را بشناسید

به گزارش خبرایران ، در سریال «نفس» در کنار چهره های آشنا همچون مسعود رایگان، ژاله صامتی، بهناز جعفری، هدایت هاشمی، فاطمه گودرزی و داریوش فرهنگ برخی چهره های کمتر شناخته شده وجود دارند و برخی نیز برای نخستین بار چهره ای از خود را در سیما نمایان می کنند. در این بین «شهاب شادبی» که ایفاگر نقش «داریوش» می باشد پیش از این نقش هایی کوتاه در سریال هایی چون «کیمیا» را به عهده داشته و پیش از «نفس» در فیلم ضعیف «دعوتنامه» مهرداد فرید حضور داشته است. «شادبی» در ابتدا قرار بود در نقش «روزبه» با جلیل سامان همکاری داشته باشد و بعد از وقفه ایجاد شده در تولید سریال «نفس»، نقش شخصیت اصلی مرد فیلم به «علیرضا کمالی» یا «کمالی نژاد» رسید که حضورش در مدیوم تصویر از طریق شهریار بحرانی رقم خورد؛ زمانی که قرار بود ایفاگر نقش حضرت علی اکبر در سریال «ثارالله» باشد اما این پروژه پُرحرف و حدیث متوقف شد و بعدتر «کمالی نژاد» در فیلم دینی «ملک سلیمان» شهریار بحرانی نقشی را به عهده گرفت.

بازیگر نقش «روزبه» سریال «نفس» که بچه نظام آباد می باشد و پدرش قهرمان پرورش اندام بوده است، در طی سال های مختلف نقش هایی فرعی را در فیلم ها و سریال هایی چون «دستهای خالی» ابوالقاسم طالبی، «چشمهایت را ببند» علیرضا امینی، سریال «شوق پرواز» یدالله صمدی، سریال «قلب یخی» محمد حسین لطیفی و «نرگس» سیروس مقدم بازی کرده و سابقه حضور در سریال «انقلاب زیبا» را هم داشته است. «علیرضا کمالی»، همسر «دنیا مدنی»؛ دختر «رویا تیموریان» از همسر اولش است و در این فیلم مقابل «مسعود رایگان»؛ همسر دوم این بانوی سینما قرار گرفته است.

اما «ناهید» با نقش آفرینی «ساناز سعیدی» یکی از کشف های سینما و تلویزیون ایران می تواند باشد و «نفس» برای این بازیگر سکوی پرتابی برای درخشش در آثار بعدی به حساب خواهد آمد. همچون «سارا بهرامی»؛ بازیگر سریال «پروانه» که او هم تئاتری بود و بعد از حضور در سریال «جلیل سامان» تبدیل به چهره ای آشنا در آثار سینمایی شد و حضوری ارزنده در فیلم های « «خانه ای در خیابان چهل و یکم»، «ایتالیا ایتالیا»، «گیتا» و «من دیه ‌گو مارادونا هستم» داشته است.

ساناز سعیدی متولد 8 آبان 1366 در تهران بوده و سابقه تئاتری دارد. این بازیگر جوان در نمایش هایی همچون «گم شده در یانکرز» ایفای نقش کرده است. این نمایش در اسفندماه سال 93 روی صحنه رفت و در تاریخ 31 اردیبهشت 1394 نام «ساناز سعیدی» در لیست برگزیدگان داوری جشن بازیگر با عنوان: «جوانان خوش آتیه می آیند» به چشم خورد. نمایشنامه «گمشده در یانکرز» درباره زندگی خانواده ای یهودی است که در زمان جنگ جهانی دوم به آمریکا مهاجرت کرده اند و شبنم حق طلب، کارگردان این نمایش با نگاهی کمیک به سراغ نمایشنامه معروف نیل سایمون رفت.

 حضور ساناز سعیدی در سریال «نفس» با اتفاقاتی نیز همراه بود و از حادثه رخ داده برای وی در سر صحنه فیلمبرداری تا سرماخوردگی اش، وقفه هایی کوتاه در ضبط سکانس های بازی این بازیگر ایجاد شد. حال با چهره شدن «ساناز سعیدی» در سریال «نفس» می توان پیش بینی حضور پُررنگ وی در آثار تصویری و به خصوص سینمایی را داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب