امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22336 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برندگان مرحله نخست قرعه‌کشی ویژه رمضان مدیران خودرو اعلام شد

خبرایران:نخستین مراسم قرعه‌کشی ۱۸ سفر به چین و ۶۰ دستگاه تبلت برای خریداران و مشتریان مدیران خودرو، نماینده رسمی برندهای ام وی ام و چری، برگزار شد.
برندگان مرحله نخست قرعه‌کشی ویژه رمضان مدیران خودرو اعلام شد

به گزارش خبرایران، در نخستین مراسم قرعه‌کشی سه نفر از خریداران محصولات ام‌ وی ‌ام و دو نفر از خریداران محصولات چری، برنده سفر به چین شدند؛ همچنین به ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان از نمایندگی‌های محصولات ام‌ وی ‌ام و چری نیز تبلت اهدا شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد و مدیران نمایندگان منتخب مدیران‌خودرو انجام شد، ژو سونگ‌دانگ معاون مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با تبریک به برندگان این طرح گفت: از همه مشتریان محصولات برندهای ام وی ام و چری تشکر می‌کنم و امیدوارم در مدتی که از محصولات ما استفاده می‌کنند از زندگی خود لذت بیشتری ببرند؛ به ویژه برندگانی که در این قرعه‌کشی شانس سفر به کشور چین را از آن خود کرده‌اند.

در این مراسم همچنین جواد اکبری مدیر واحد فروش برند ام وی ام به فرایند جدید پیگیری مشتریان از طریق ثبت‌نام مشتریان و مخاطبان محصولات برندهای ام وی ام و چری اشاره کرد و افزود: در فضای فروش این مباحث جزو موضوعاتی است که می‌تواند به افزایش فروش کمک کند و امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم این روند را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

نخستین مراسم قرعه‌کشی ویژه ماه رمضان برای مشتریان برند ام‌وی‌‎ام و چری، در تاریخ بیستم خردادماه ۱۳۹۶ برگزار شد.

این طرح به مدت یک ماه از ششم خرداد ماه همزمان با آغاز ایام ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد؛ در این طرح مدیران خودرو در نظر دارد به ۱۰ نفر از خریداران محصولات ام وی ام و ۸ نفر از خریداران محصولات چری سفر رایگان به چین اهدا کند و همچنین به بازدیدکنندگان نمایندگی‌های سراسر کشور نیز ۶۰ دستگاه تبلت جایزه می‌دهد.  

هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش نقد و اقساطی و شرکت در قرعه‌کشی و شانس برنده شدن یکی از جوایز تعیین شده به نمایندگی های مجاز و یا وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند و همچنین افراد می‌توانند برای دریافت اسامی برندگان این طرح اینجا کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب