امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22343 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

می رویم تا بزودی برگردیم

خبرایران: جمعی از یاران بنیاد خیریه آراسته ، دیدار از مادربزرگ ها و پدربزرگ های سرای نیکی ها – کهریزک را مقصد مهرورزی خویش قرار دادند.
می رویم تا بزودی برگردیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ سالمندان و معلولان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، میهمانان ویژه ای داشتند.

بانو عاطفه شجاعی مدیر بنیاد خیریه آراسته به همراه شماری از یاران خود که جملگی هنرمندان رشته های ساز و آوازند حرف های زیادی برای گفتن دارند ، یک روز از برنامه زندگی خود را در جمع عزیزان کهریزکی گذراندند تا لبخندی بی منت را تقدیم آنان نمایند.

عاطفه شجاعی در حاشیه این حضور گرم خود و یارانش ، از اعتقاد راستین خویش به زندگی معنوی و طواف کعبه دل گفت و محبت را سرچشمه همه خوبی ها در زندگی دانست .

وی همچنین به خبرنگار کهریزک تأکید کرد :آفریدگار ما خود گواه است که تا چه اندازه در این فرصت کوتاه زندگی ، توانسته ایم از خود گذشته و نیاز نیازمندان را برطرف نمائیم . اوتنها مسیر را به ما می نمایاند و ما تا چقدر لیاقت یافتن و حرکت در آن مسیر را داشته باشیم ، تنها بایستی گفت که " بماند"

مدیر بنیاد خیریه آراسته وعده دیدار از این خانه بزرگ را به آینده ای نزدیک موکول و اذعان داشت :اگر توانستیم از غم دل های این مادران و پدران سالخورده ، تنها به اندازه یک دیدار کوتاه هم کم کنیم ، هنری بزرگ کردیم . اگر توانستیم در رفع یکی از هزاران نیاز این سازمان قدمی کوچک بر داریم ، می دانیم که موفق عمل کرده ایم . پس به امید انجام چنین اقدامات پاک و بی منتی ، میرویم تا بزودی برگردیم.

گفتنی است بنیاد خیریه آراسته  وظیفه حمایت از دانشجویان نخبه ای را برعهده دارد که بی سرپرست بوده و یا توانی برای اداره امور خویش ندارند. این بنیاد توانسته است در طول  21 سال گذشته ، بیش از 820دانشجوی نخبه راتحت پوشش قرار داده ، در رفع نیازهای گوناگون آنان موثر عمل نماید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب