امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22358 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رامبد جوان به بی عدالتی «خنداننده شو» واکنش نشان داد/ شما با تمام عصبانیتتون خوشگل تر و جذاب ترین

خبرایران:در برنامه شب گذشته خندوانه در قسمت «خنداننده شو» اتفاقی افتاد که باعث واکنش تند مخاطبان و کاربران فضای مجازی نسبت به رامبد جوان شد.
رامبد جوان به بی عدالتی «خنداننده شو» واکنش نشان داد/ شما با تمام عصبانیتتون خوشگل تر و جذاب ترین

به گزارش خبرایران، در برنامه شب گذشته ی خندوانه در قسمت «خنداننده شو» اتفاقی افتاد که باعث واکنش تند مخاطبان و کاربران فضای مجازی شد و به دنبال آن رامبد جوان به انتقادهایی که از او شده بود پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

سلام عزیزان.
نکته ای رو با هم مرور کنیم.
ما در طول عمر و زندگیمون نقشهای مختلفی ایفا می کنیم و در هر کدوم قوائد مختلفی رو باید رعایت کنیم.که قطعا توضیحش لزومی نداره و برای هممون مفهومه.
بنابراین من به عنوان سازنده ی خندوانه وظایفی دارم که تا به حال به کمک کل گروه خندوانه و حمایت و هدایت شما سعی کردم رعایتشون کنم.
و البته به عنوان سرگروه یک گروه هم وظایفی دارم که تا آخرین لحظه باید سعی کنم از پس اجزاء و قوائدش بربیام. یکی از این قوائد حمایت کردنه.
می فهمم که دیشب نسبت به حذف بابک و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضین و این حق مسلم و بدیهی شماست و از اونجا که خندوانه رو تا به حال حمایت کردین و همیشه به من مهر و انرژی دادین،توقع نداشتین من خارج از قائده ی رامبد خندوانه عمل کنم، ولی لطفا فراموش نکنین که در موقعیت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بدیهیمه که از تیمم حمایت کنم حتی به اندازه ی خرج کردن خودم. و این یعنی رعایت کردن قائده ی بازی و مسابقه. پس همینه که جذابش می کنه و باعث می شه شما سر من فریاد بزنین و البته کلی هم فحش بدین(که من هم به روم نمیارم و مثل همیشه خودم رو رفیق شما می دونم)
پس:
١-شما با تمام عصبانیتتون خوشگل تر و جذاب ترین

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب