امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22397 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر دکتر نوربخش از فعالیت های معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی

خبرایران:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زحمات و فعالیت های دکتر منصور اعتصامی، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.
تقدیر دکتر نوربخش از فعالیت های معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جلسه شورای معاونان این سازمان، تلاش ها و اقدامات سازنده دکتر منصور اعتصامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان را راهگشا و موفقیت آمیز دانست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اقدامات صورت گرفته برای وارد کردن مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی به کتب درسی دانش آموزان و همچنین تصویب سرفصل ها و درس هایی مرتبط با حوزه رفاه و تأمین اجتماعی در رشته های دانشگاهی را از اقدامات اساسی و بسیار مهم و تأثیر گذار در حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد که با تلاش و پشتکار دکتر اعتصامی به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به مشهد مقدس افزود: با مدیریت خوب ایشان، اجرای این طرح باعث رضایت بازنشستگان عزیز شده است.

دکتر منصور اعتصامی طی سال های اخیر معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشت و در ماههای اخیر به دلیل بیماری قادر به ادامه فعالیت در این سمت نبوده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش ها و خدمات دکتر اعتصامی تقدیر و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

گفتنی است دکتر محمدرضا جعفریان، دستیار و مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حفظ سمت به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شده است. وی حکم انتصاب خود را در جلسه شورای معاونان از دکتر نوربخش دریافت کرد.

همچنین در این جلسه از تلاش های دکتر محمد علی همتی معاون سابق درمان سازمان تامین اجتماعی که از سوی هیات امنای این سازمان به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شده است تقدیر شد. دکتر نوربخش در سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب معاونت درمان در سال های اخیر برای دکتر همتی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر از دکتر همتی تقدیر کرد

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب