امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 224 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها مطرح کرد؛

پیش‌بینی بازدید ۲۵ میلیون نفر از غرفه‌های ایران در اکسپوی میلان

خبرایران: مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با تاکید بر اینکه با کار فشرده تاخیر به وجود آمده را جبران می‌کنیم، گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم ۲۵ میلیون نفر از پاویون ایران در اکسپوی میلان بازدید کنند.
پیش‌بینی بازدید ۲۵ میلیون نفر از غرفه‌های ایران در اکسپوی میلان

به گزارش خبرایران ، کاظم اکبرپور بعد از ظهر امروز در دیدار با سفیر ایتالیا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما به سرعت به ساخت پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ میلان می‌پردازیم و درخواست داریم در زمان شروع، یک جشنواره هم در کنار اکسپو داشته باشیم.

وی افزود: در روزهای آینده برای تحویل قطعه زمین پاویون ایران، به میلان سفر خواهم کرد و پیگیری سفیر ایتالیا نشانگر این است که ایتالیا عزم جدی برای برگزاری باشکوه این مراسم دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم حدود 25 میلیون نفر از اکسپوی میلان بازدید کنند و فرصت مغتنمی است که باید از آن به درستی استفاده شود.

اکبرپور گفت: یک تیم 10 نفره از مهندسان برجسته ایرانی روزانه 5 تا 6 ساعت جلسه کاری در خصوص طرح اولیه اکسپو را برگزار می‌کنند و با عزمی که دولت و شخص آقای مهندس نعمت‌زاده دارند، امیدواریم در اجرا از سایر کشورها پیشی بگیریم.

وی افزود: من در اکسپوهای قبلی هم حضور داشته‌ام، اما آقای نعمت‌زاده درک خوبی از اکسپو دارند و ما با کار فشرده تأخیر پیش آمده را جبران می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اظهارداشت: کنسرسیومی متشکل از 5 شرکت بر روی طرح پاویون ایران در اکسپوی میلان کار می‌کنند.

اکبرپور افزود: اراده دولت ایران، بر گسترش روابط اقتصادی و همه جانبه ایران با ایتالیا تاکید دارد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب