امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2245 تاریخ انتشار: شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح تالار اختصاصی معاملات سهام در شعبه سعادت‌آباد بانک شهر

خبرایران: با افتتاح نخستین تالار اختصاصی معاملات سهام در شعبه سعادت‌آباد - میدان کاج بانک شهر امکان دسترسی شهروندان به باار سرمایه فراهم شد.
افتتاح تالار اختصاصی معاملات سهام در شعبه سعادت‌آباد بانک شهر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهندس مظفری مدیرعامل بانک شهر در این رابطه ضمن قدردانی از زحمات واحدهای دست‌اندرکار در امر راه‌اندازی این امکان جدید در بانک افزود، از این طریق سطح خدمات و در ادامه آن میزان اعتماد مشتریان به بانک شهر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد، این بانک با هدف توسعه و گسترش فرهنگ سهام‌داری و دسترسی مشتریان بانک و عموم مردم به بازار سرمایه کشور و با همکاری شرکت کارگزاری شهر اقدام به راه‌اندازی تالار اختصاصی معاملات سهام در شعب خود نموده است.

مظفری ادامه داد، با راه‌اندازی این خدمت جدید امکان ارائه خدمات در حوزه بازار سرمایه از جمله خرید و فروش سهام، اوراق مشارکت، اوراق تسهیلات مسکن و سایر اوراق بهادار در بازار بورس و فرا‌بورس از طریق اتصال به سامانه مرکزی معاملات سهام فراهم شده است.

وی در خاتمه گفت: ارائه خدمات هم‌زمان در هر دو حوزه بازار پول و سرمایه علاوه بر بهره‌مندی از خدمات عمومی بانکی، خدمات متنوع مالی و غیر‌مالی را برای مشتریان بانک به ارمغان خواهد آورد و فصل نوینی از ارائه سرویس‌های ویژه به مشتریان را رقم خواهد زد و ابراز داشت.

لازم به توضیح است که در برنامه 5ساله آتی بانک شهر، 50درصد شعب بانک برای این امر تجهیز خواهند شد و به این ترتیب خدمات مالی و اعتباری شامل خدمات بانکی، بیمه‌ای، خرید و فروش سهام، لیزینگ، خدمات ارزی، مشاوره در خصوص پروژه‌های اقتصادی، تامین مالی و غیره به مشتریان در شعب مذکور ارایه خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب