امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22455 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درآمد 160 میلیون یورویی رئال مادرید در تابستان

خبرایران:رئال مادرید تا همین چند سال پیش به جذب بازیکنان بزرگ با ارقام نجومی شهره بود ولی حداقل در دو سال گذشته، شاهد سیاستی متفاوت از مدیران این باشگاه بوده ایم.
درآمد 160 میلیون یورویی رئال مادرید در تابستان

به گزارش خبرایران، از شواهد چنین پیداست که امسال قرار است رئال نزدیک به 160 میلیون یورو از فروش بازیکنانش کسب کند.

در پایان نقل و انتقالات امسال، ممکن است 6 بازیکن از رئال مادرید جدا شده باشند؛ فابیو کوئنترائو، په په، خامس رودریگز، آلوارو موراتا، دیگو یورنته و ماریانو دیاز.

در مورد کوئنترائو به نظر می رسد که وی در آستانه انتقال قرضی به اسپورتینگ پرتغال قرار دارد و په په نیز با اتمام قراردادش به صورت آزاد، احتمالاً راهی پاریسن ژرمن خواهد شد. اما در مورد 4 بازیکن دیگر، فروش آنها ممکن است درآمد قابل توجهی برای باشگاه در پی داشته باشد.

 

کهکشانی ها نمی خواهند موراتا را با مبلغی کمتر از 90 میلیون یورو از دست بدهند، اما او مصمم به جدایی است و به شدت مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته است.

در صورتی که خامس رودریگز هم مصمم به جدایی باشد، رئال مادرید مایل است تا هافبک کلمبیایی خود را که در سال 2014 به خدمت گرفته بود، با مبلغی در حدود 70 میلیون یورو به فروش برساند. مبلغ فروش یورنته در این حدود نخواهد بود، اما او پیشنهادی 8 میلیون یورویی از رئال سوسیداد دارد و ماریانو دیاز هم با ۵ میلیون یورو ممکن است جدا شود - هرچند در قرارداد این دو بازیکن احتمالاً بند بازخرید نیز گنجاندهخواهد شد.

با جمع تمام این مقادیر، مبلغی نزدیک به 160 میلیون یورو حاصل می شود؛ با فرض اینکه مبلغ انتقال موراتا کمی از خواسته ها و ارزیابی های رئال مادرید پایین تر باشد.

به این ترتیب تابستان 2017 برای رئال مادرید رکورد فروش در تاریخ باشگاه را جا به جا خواهد کرد. 4 سال پیش رئال مادرید با فروش مسوت اوزیل و گونسالو ایگواین، 113.5 میلیون یورو به دست آورده بود و حالا با این در آمد می توانند هزینه خرید کیلیان امباپه و تئو هرناندز را تأمین کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب