امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22468 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هیثر نوئرت کیست؟/ مجری زن مورد علاقه ترامپ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا است/+ تصاویر

خبرایران: وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «هیثر نوئرت» را به عنوان سخنگوی جدید خود انتخاب کرده‌ است.
هیثر نوئرت کیست؟/ مجری زن مورد علاقه ترامپ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا است/+ تصاویر
به گزارش خبرایران، وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خانم «هیثر نوئرت» را به عنوان سخنگوی جدید خود انتخاب کرده‌است.
 
وب‌سایت «بیزینس اینسایدر» به نقل از بیانیه وزارت خارجه آمریکا نوشت که سال ها تجربه رسانه‌ای «نوئرت» و علاقه وی به امور بین‌الملل بسیار ارزشمند خواهد بود چرا که به راحتی می‌تواند اولویت‌های سیاست خارجی دولت را به مردم آمریکا و مردم جهان منتقل کند.
 
نوئرت
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده که  نوئرت در شرایطی به وزارت خارجه می پیوندد که 15 سال سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار اخبار و رویداد های داخلی و خارجی از جمله حمله های تروریستی 11 سپتامبر و جنگ های عراق و دارفور سودان را در کارنامه دارد.
 
نوئرت
 
«هیثر نوئرت» 47 ساله که تجربه 15 سال کار در تلویزیون و کارهای خبری دارد فارغ‌التحصیل روزنامه‌نگاری دانشکده کلمبیاست، کارحرفه‌ای خود را با همکاری با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» شروع و از سال 2012 نیز مجری‌گری برنامه صبح‌گاهی « Fox and Friends» شبکه خبری فاکس‌نیوز را به عهده داشته که گفته می‌شود از برنامه‌های مورد علاقه دونالد ترامپ است.
 
نوئرت
 
بنا به گفته «بلومبرگ» پس از روی‌ کار آمدن دونالد ترامپ «هیثر نوئرت» به عنوان سخنگوی وزارت خارجه انتخاب شده بود و روز گذشته بیانیه وزارت خارجه تنها به این انتخاب شکل رسمی داد.
 
نوئرت
 
«دیلی‌میل»  در این باره می‌نویسد پس از پیروزی دونالد ترامپ «نوئرت» در تؤیت‌های خود آشکارا از دونالد ترامپ دفاع می‌کرد؛ «دیلی‌میل» به تؤیتی اشاره می‌کند که در آن «نوترت» با اشاره به تظاهرات ضد آمریکایی در ایران با طعنه‌زدن به دولت اوباما و توافق هسته‌ای می‌نویسد: پس از اینکه میلیاردها دلار آمریکا به ایران پرداخت کرد باید هم چنین صحنه‌هایی را هم ببینیم.
 
نوئرت
 
«نوئرت» اما نخستین کسی نیست که از شبکه فاکس نیوز وابسته به نومحافظه‌کاران جنگ‌طلب  آمریکا وارد وزارت خارجه آمریکا می شود، پیش از او «جاناتان واچل» هم از این خبرگزاری به عنوان سخنگوی هیات نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل متحد منصوب شده بود.
 
نوئرت
 
فاکس نیوز از جمله رسانه های نزدیک به «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به شمار می رود و بارها مورد تحسین وی قرار گرفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب