امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22478 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منصرف‌کردن رونالدو توسط زیدان

خبرایران:کریستیانو رونالدو به ادعای نشریه آبولا، عزم خود برای جدایی از رئال در همین تابستان را جزم کرده است.
منصرف‌کردن رونالدو توسط زیدان

به گزارش خبرایران، شکایت دادستانی مادرید از رونالدو و زدن اتهام 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی به رونالدو، برای این فوق ستاره پرتغالی بسیار گران تمام شده و او قصد دارد هرچه زودتر اسپانیا و رئال را ترک کرده و به تیمی دیگر ملحق شود. او حتی از مسئولان رئال به دلیل عدم حمایت قاطعانه گلایه مند است.

شرایط فعلی رونالدو بسیار مشابه شرایط او در سال 2006 است. زمانی که در جام جهانی با شبیه سازی در بازی با انگلیس، باعث اخراج هم تیمی خود در یونایتد یعنی وین رونی شد.

پس از اتمام جام جهانی، نشریات انگلیسی همگی علیه رونالدو جبهه گرفته و کارشناسان بدترین انتقادات ممکن را به وی وارد ساختند. در چنان شرایطی همگان اطمینان داشتند که رونالدو از یونایتد جدا خواهد شد اما جلسه بین فرگوسن و رونالدو سبب شد تا او از تصمیم قبلی خود منصرف شود. رونالدو هفته ها در ورزشگاه های مختلف انگلیس هو می شد اما صبوری به خرج داد تا آن روزها سپری شوند.

حال باید دید زیدان و پرز هم می توانند کار فرگوسن را تکرار کرده و پس از صحبت با رونالدو او را به ماندن در رئال متقاعد کنند یا خیر.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب