امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2248 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس غلامحسین مظفری؛

بانک شهر به رشدی چشمگیر دست یافته است

خبرایران: مدیرعامل بانک شهر صعود این بانک در جمع صد شرکت برتر ایران را نشانی از عزم و همت والای این مجموعه در کسب موفقیت دانست.
بانک شهر به رشدی چشمگیر دست یافته است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهندس مظفری در این رابطه گفت: درخشش انکارناپذیر بانک شهر در شانزدهمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران و صعود دیگر بار این بانک در جمع صد شرکت برتر کشور و پیمودن31پله صعود طی دو سال پی در پی و احراز جایگاه هشتاد و سوم در آخرین رتبه‌بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی را به خانواده ارجمند و بزرگ بانک شهر، سهام‌داران، مشتریان، شهروندان و تمامی کسانی که در تلاش و اندیشه بهبود وضعیت رشد و توسعه شهرها و مدیریت شهری کشور هستند تبریک عرض نموده و از زحمات تمامی عزیزان قدردانی می‌نمایم.

غلامحسین مظفری با ابراز مراتب خشنودی از این موفقیت ارزشمند ابراز داشت، خداوند منان را شاکریم که به برکت حضور مدیران اندیشمند، همت و پشتکار همکاران متخصص و متعهد و حمایت‌های همه‌جانبه شهرداری‌ها و شهروندان شاهد سربلندی و درخشش همواره نام بانک شهر در عرصه‌های گوناگون هستیم.

مظفری حضور بانک شهر برای دومین سال پیاپی در جمع صد شرکت برتر ایران را جلوه‌ای از اندیشه‌ورزی و توان همکاران خستگی‌ناپذیری عنوان نمود که در راستای مدیریت سرمایه و تحقق سر‌آمدی با هدف موفقیت روزافزون بانک شهر و فراهم نمودن فرصت خدمت بیشتر به شهروندان، منشأ موفقیت‌های مهمی بوده‌اند.

وی همچنین افزود، همکاران ما به  نقش کارساز و مسئولیت‌آفرین خود واقفاند و در راستای رسالت حرفهای و استفاده از ظرفیت‌‌های ممتاز در مسیر تحقق اهداف متعالی و رقم خوردن تحول ملزوم و کسب جایگاه رفیع بانک شهر، به وجهی شایسته و نیرومندانه در تلاش و کوششی ثمربخش سهیم هستند که این رویکرد، ستودنی و موجب عزت و افتخار است.

مدیرعامل بانک در خاتمه اظهاراتش سهام‌داران، مشتریان و کارکنان بانک شهر را در این موفقیت بزرگ سهیم دانست و اظهار امیدواری کرد، جایگاه فعلی بانک شهر با تحقق افق و چشم‌انداز پنج‌ساله این بانک در آینده تصویر متفاوتی را در جامعه ارایه و رضایتمندی بیشتری برای ارکان خود ایجاد نماید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب