امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22483 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احیای شب های قدر در مراکز مذهبی شمال تهران

خبرایران:مراسم احیای شب های پرفیض و با عظمت قدر از شب نوزده ماه مبارک رمضان با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شمال تهران در حال اجراست.
احیای شب های قدر در مراکز مذهبی شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک، شهرام پاشایی مدیر اداره  اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: از شب هجدهم تا شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم احیاء با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سطح منطقه به همراه  مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت برگزار می شود.
پاشایی با بیان اینکه در  شب های قدر مساجد و اماکن مذهبی محلات پذیرای شهروندان و مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان هستند، تصریح کرد: مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، آستان امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، آستان امامزاده قاسم(ع)، مسجد اعظم(عج) تجریش، مسجد النبی (ص) ولنجک، مسجد جامع اراج، مسجد جامع ازگل، مساجد شهرک شهید محلاتی و .... برگزار کننده مراسم شب های احیا در سطح منطقه هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک نیز مانند سالهای گذشته با مشارکت فرهنگی چون توزیع کتاب و کتابچه های مناجات و ادعیه و حمایت های مالی و معنوی در باشکوه برگزار شدن این مراسم در سطح منطقه سهیم است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب