امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22490 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با همراهی عبداللهی و رضایی انجام شد؛

بازدید شهردار از جشنواره ورزشی برج میلاد

خبرایران: شهردار تهران با همراهی معاون اجتماعی و فرهنگی ، رییس سازمان ورزش شهرداری و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از جشنواره ورزشی برج میلاد بازدید کرد.
بازدید شهردار از جشنواره ورزشی برج میلاد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با شب 21 ماه رمضان و شهادت امیرالمومنین(ع)، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، عبداللهی معاون وی، محمد رضایی، رییس سازمان ورزش و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان از جشنواره تفریحی ـ ورزشی دایر در برج میلاد بازدید کردند.
 
محمدباقر قالیباف و همراهانش ضمن بازدید از این نمایشگاه، با تعدادی از ایتام که جهت استفاده از امکانات ورزشی در برج میلاد حضور داشتند، به گفتگو پرداختند.
بر اساس این گزارش پیشکسوتان ورزشی همچون، مهدی امیرآبادی،حمید استیلی و جواد نکونام در این بازدید شهردار و معاونانش را همراهی کردند.
محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: حضور چهره های نامدار و محبوب ورزشی در برنامه های مختلف ورزشی موجب ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان جهت ورزش کردن می شود چراکه این قشر از پیشکسوتان ورزشی الگو می گیرند.
رضایی گفت: در این جشنواره غرفه های ورزشی متعدد مانند دارت، تنیس روی میز، ایرهاکی، بازی بنری، فوتبال دستی، بازی فکری، بومی و محلی و ... برای استفاده عموم شهروندان قرار گرفت که با رضایت کامل مردم و علاقمندان همراه بود.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب