امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22539 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام جنگ غیر رسمی عربستان با ایران/ عرب ها صیاد ایرانی را کشتند

خبرایران: مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: با شلیک گارد مرزبانی عربستان یک صیاد بوشهری که براساس امواج دریا از مسیر خارج شده بود کشته شده است.
اعلام جنگ غیر رسمی عربستان با ایران/ عرب ها صیاد ایرانی را کشتند

به گزارش خبرایران، مجید آقا بابایی  در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز دو قایق ایرانی که در حال ماهی ‌گیری در آب ‌های خلیج فارس بودند بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس و بدون تایید این مساله که قایق ‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌ های ایرانی صورت می‌ گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌ شود.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق ‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا آن ها مجاز به شلیک به سوی قایق‌ های ایرانی نبودند.

آقابابایی تاکید کرد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشخص شود که آیا قایق‌ های ایرانی وارد مرز عربستان شده بودند یا خیر.

آقابابایی افزود: از سرنوشت یکی از قایق ها اطلاعاتی در دست نیست که این موضوع در حال پیگیری است و با توجه به نداشتن سفارت در عربستان با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب