امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22582 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شماره جديد ماهنامه شمیم کوثر منتشر شد

خبرایران: سیزدهمین شماره ماهنامه شمیم کوثر در آستانه عید سعید فطر منتشر شد.
شماره جديد ماهنامه شمیم کوثر منتشر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، در این شماره ماهنامه شمیم کوثر مطالب متنوعی درباره رمز وفاداری مشتریان، تاثیر نرخ پول بر بهره وری بانک ها، اخبار استانها، پیش شرط های تحول نظام بانکی در دولت دوازدهم ، رونمایی از دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور و محورهای اقتصاد مقاومتی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش؛گزارش ویژه این شماره شمیم کوثر با عنوان نرخ پول ، پاشنه آشیل بهره وری بانک ها منتشر شده است که به نوآوری های جدید نظام بانکی و زمینه های سودآوری بیشتر برای اقتصاد کشور اشاره دارد. همچنین پیش شرط های تحول نظام بانکی در دولت دوازدهم مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است .

این گزارش می افزاید: در بخش مصاحبه، مدیریت فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر اشاره با حضور 70 درصدی کارکنان موسسه در مسابقات کتابخوانی داشته است، گفتگو با مدیر شعب مستقل و مناطق آزاد و نیز کسب رتبه اول در جذب منابع ارزان قیمت نسبت به سرانه شعب و همچنین در قسمت بین الملل بانک هایی که متمایز ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نموده، بررسی و اعلام شدند.

خاطر نشان می سازد: سیزدهمین شماره ماهنامه شمیم کوثر اشاره ای نیز به برگزاری اولین المپیاد علمی منتخبان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و نیم نگاهی بر طرح رتبه بندی بانک ها دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب